5 wrz 2016

GUMI - Osoba taka, jak ona


Tytuł oryginalny: 少女ふぜゐ
Tytuł romaji: Shoujo fuzei
Tytuł polski: Osoba taka, jak ona
Tekst i muzyka: MikitoP
Wokal: GUMI


Potnijcie moje ciało na kawałki.
Nie rozumiem czegoś takiego, jak ból.
Nie ujawniajcie prawdy
metodami dorosłych.

Kaczka miała ulotne życzenie.
W końcu się poirytowała.
Żegnajcie,
niebo i miasto.

Nie obnażajcie mojego ciała.
Nonsensowna i tajemnicza historia.
Nie podważajcie jej.
Niech pozostanie zagadką.

Ten jeden kwiat
pięknie zakwitł.
Jego pozorne i prawdziwe oblicze,
kochajcie obydwa.

Za chwilę zagryzie zmierzch na śmierć.
Ta stylowa dziewczyna
rwie na strzępki skrzydła motyla.
„Kocha… nie kocha… nie kocha. ”
Znów kłamie i doznaje ulgi.
Jej grzywka jest idealnie równa.
„Proszę bardzo, proszę mi towarzyszyć w drodze
do piekła.”

Potnijcie moje ciało na kawałki.
Nie rozumiem czegoś takiego, jak ból.
Niestety każdy
trzyma się jakichś złudzeń.

Kaczka miała ulotne życzenie.
W końcu odfrunęła.
Żegnajcie,
niebo i miasto.

Zły sen, zbliżająca się rozpacz.
Ton wypowiedzi naznaczony zwątpieniem.
Chce ona żyć niewyniośle.
Szczera i czysta
woń lilii
stworzyła
w tym świecie jedną…

Tak, świat, w którym dziewczyna
nie może rozmawiać z innymi
jest niebem dla osoby takiej, jak ona.

Znów kłamie i doznaje ulgi.
Jej grzywka jest idealnie równa.
„Proszę bardzo, proszę mi towarzyszyć w drodze
do piekła.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz