2 lip 2017

IA - Szukając błędów


Tytuł oryginalny: マチガイサガシ
Tytuł romaji: Machigai sagashi
Tytuł polski: Szukając błędów
Tekst i muzyka: mafumafu
Wokal: IA


Nawet najprostsze równanie
rozpadnie się pod wpływem jednego błędu.
Taki już jest świat.

Nie mam racji? Odpowiedz mi czerwonym kółkiem.
Pchnij mnie nim jak nożem.

Panie Boże, boję się.
„Powiedz, kim jest tamta dziewczyna?”
spytała postać z lustra pokazując na mnie palcem.

Skoro w jutrze stworzonym przez bzdury czeka na mnie mój sen,
to znaczy, że szczęście i nieszczęście to lustra naprzeciw siebie?

Moje serce nie przestaje domagać się miłości. Niech wreszcie pęknie!
Tamta dziewczyna znów płacze. Muszę znaleźć swój błąd.

Przełknę wszystko, co cię zasmuca,
więc nie płacz już. Zawsze ci pomogę.

Kości rzucone – białe czy czarne?
Ci, którzy o tym decydują, sami są szarzy.
To błędne rozwiązanie.

Nawet jeśli ty jesteś mną, to ja nie jestem tobą.
Nawet jeśli białe jest czarnym, to czarne nie jest białym.
Nawet ja nie znam mojego imienia.

Już na pewno, na pewno
nie będę taka, jak ty.

Gdyby to bzdurne jutro mogło pozostać bzdurą,
to może ja mogłabym być kochana, być wybawiona.

Moje zakrwawione ręce nie mogą nikomu dać miłości.
Tamta dziewczyna znów płacze. Muszę znaleźć swój błąd.


Znalazłam go, znalazłam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz