11 lip 2017

v flower - Wirujący wieczór


Tytuł oryginalny: 渦をまく夕方
Tytuł romaji: Uzu wo maku yuugata
Tytuł polski: Wirujący wieczór
Tekst i muzyka: Meru
Wokal: v flower


Może przesadziłam wczoraj ze słowami.
Teraz samej trochę mi smutno.
Ciekawe, jak tam u ciebie?
Chociaż się rozstaliśmy.

Tokyo Tower wygląda jak ze snu.
Pod drzewkiem pomarańczowym mój aparat pstryka.
Jest zmierzch.

Tu w pralni jest cudownie.
Wszystko wiruje i przypomina mi,
że może powinnam była ci powiedzieć.
Że wtedy tak naprawdę płakałam,
że założyłeś koszulkę na lewą stronę.
Ale tamte dni już powoli blakną.

Mijały dni, miesiące,
a od ciebie żadnej wiadomości.
Chyba jesteś tam szczęśliwy.
Chociaż wnioskuję tylko ze zdjęć.

O dziwo nawet lubię to miasto.
Czerwone niebo, słodko-gorzkie wspomnienia.
Wymknęło mi się tylko kilka łez.

Wiedziałam, że tamten dzień będzie naszym ostatnim.
Zawirował, rozmył się i zniknął.
Może powinnam była ci powiedzieć.
Że wtedy tak naprawdę płakałam,
że byłeś dla mnie wszystkim.

Z niewyjętym z kieszeni listem,

bęben pralki kręci się wkoło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz