13 lis 2017

Kagamine Rin - Przeklęte okulary


Tytuł oryginalny: "のろいのめか゛ね stray girl in her lenses"
Tytuł romaji: Noroi no migane ~ stray girl in her lenses~
Tytuł polski: Przeklęte okulary ~zgubiona dziewczyna w szkłach~
Tekst i muzyka: BucchigiriP
Wokal: Kagamine Rin (+Kamui Gakupo w chórkach)


Hej, podróżna panienko.
Czyżby coś cię trapiło?
Ach, masz nieodpowiednie szkła?
Przykro mi to słyszeć.
Jednak proszę, opiekuj się nimi dobrze.
Ponieważ to okulary legendarnego bohatera,
które powierzono tylko tobie.

Od kiedy poznałam ten świat,
miałam na sobie okulary.
Przyrząd do poprawy wzroku,
który zakrzywia światło.

Te okulary nie chcą mi pokazać
prawdziwej postaci tego świata.
Przecież mam idealny wzrok,
ostrość 20/20!

Polecenie zdjęcia ODRZUCONE!
Zrób coś!

Ale kapłan poszedł się zabawić.
Wesoło ci było wczoraj w nocy, co?!

Ugh, okrągła satelita się rozmywa.
Łapię się za głowę, BŁĄD!
Horyzont faluje.
Ugh, miasto wygląda jak u Eschera.
Kręci mi się w głowie.
Chodzę w kółko, nogi mrowią.

Próbowałam namierzyć cel,
żeby wyostrzyć obraz.
Przez te szkła nie widzę skrzyni ze skarbem!

Sposób na zdjęcie tych okularów
zapisany jest w starożytnych księgach.
Znajdują się one gdzieś na krańcu świata,
w bibliotece na tajemnym archipelagu.

Próbuję zlokalizować go za pomocą okularów,
ale co się dzieje?!
Widzę same plamy i nie mogę odczytać mapy.
A przecież zdobyłam nawet łódkę!

Polecenie wyszukania daje NIC!
Poddaję się już.

Ale lekarz leży po górą śmieci.
Wygląda jak trup, o nie, nie, nie!

Nie widzę swojego świata.
Patrzę na te wszystkie zjawiska.
Gdzież jest bestia?
Ugh, jestem w serio nieprzyjemnym stanie.
Wyskoczyło okienko:
„Dać ci może połowę świata?”

Powiedziałam TAK,
ale UDERZYŁAM w NIE i zaczęłam biec.
Rozwalę go w napadzie złości!

W rzeczywistości kwiaty są bardziej kolorowe,
niebo bardziej rozległe, morze znacznie głębsze,
słońce świeci, a ty nie wyglądasz tak głupio.
Więc dlaczego wszystko, co widzę przez to okulary, jest nieprawdziwe?!
Nienawidzę… nienawidzę… tych podróbek!!

Oo, wróciła panienka!
Jak tam z twoimi okularami?
Co? „Kim ty jesteś, że cię to interesuje?!”
Kto wie, kto wie.
Mam nadzieję, że twoje okulary będą dalej dobrze ci służyły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz