20 lis 2017

Otomachi Una - Dancing Mary


Tytuł oryginalny: ダンシング・メアリー
Tytuł romaji: Danshing Mearii (Dancing Mary)
Tytuł polski: Tańcząca Mary
Tekst i muzyka: Kiri
Wokal: Otomachi Una


Płomyki świec drżą. W pękniętym lustrze
zobaczyłam ciebie.
Dziś noc, pod niewidzialnym księżycem
przyszłam cię przeklnąć!

W ciemności ktoś woła moje imię.
Znudziło mi się to już.
Chcę wreszcie rzucić tę robotę
i słuchać metalcore-u!  

No tak, rzucanie klątw to moja praca…
Ale w branży duchów nie ma lekko.
Za 25 zł za godzinę stać mnie tylko na białą (podartą) sukienkę. (płacz)
Proszę, niech ktoś mnie utrzymuje!
Kochaj mnie w lustrze.
Przestań, nie polewaj mnie wodą święconą!!

W nocy wszyscy młodzi tańczą.
Ja jestem martwa, ale dajcie mi przyłączyć.
Przykre uczucia zostawiam w lustrze.
Załatwiają mnie ksiądz i zakonnica.

Można powiedzieć, że jestem zachodnią Sadako.
Dobrze rozumiem się z JAPONIĄ.
Chciałabym kiedyś być takim pięknym upiorem, jak ona!  

Chcę, żebyś przyjął moją ciepłą miłość.
Nie chcę zostać sama w tym zamkniętym świecie.
Kiedy żyłam, byłam sama. Więc dlaczego?!
Czemu po śmierci też dręczy mnie samotność?!

W nocy wszyscy młodzi tańczą.
Ze świata obok dochodzi SOS.
Wsadźcie sobie gdzieś tę umowę o pracę!
Chcę sobie pożyć bez zasad.

Czuję cię przed sobą.
Przez lustro płynie twoje agape.
Chwiejąc się na nogach mówię KONNICHIWA!  
Przybyłam do ciebie z bardzo daleka. ///

Skoro uczucia przekraczają barierę wymiarów,
to cię nie zabiję.
Jestem cała w ranach, ale kochaj mnie!
A teraz zatańczmy i pijmy
aż padniemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz