4 sie 2014

Kagamine Len - Zakochujcie się, młodzieńcy, bowiem lato krótkie


Tytuł oryginalny: 夏は短し恋せよ男子
Tytuł romaji: Natsu wa mijikashi koise yo danshi
Tytuł polski: Zakochujcie się, młodzieńcy, bowiem lato krótkie
Tekst i muzyka: kony
Wokal: Kagamine Len


1! 2! 3! 4!
"O, wiem! Jedźmy nad morze!"

Chłopak bez brania miał doła.
Chyba w to lato znów zostanę sam z chłopakami.
Nie ma mowy! Nie ma mowy!
Wolałbym już zdechnąć!
Zdeterminowany chłopak zagadał do swoich kumpli.

Chcecie mieć branie? Bo ja chcę!
Tego roku wyrwiemy laski nad morzem i będziemy mieć przygodę na jedną noc!
"Zróbmy to!" "Jasne!"
Męska solidarność! I tak zaczęliśmy knuć tajny plan.

Opalimy się na dachu i w mgnieniu oka laski będą u naszych stóp!

Spaleni na czarno! Spaleni na czarno! Co się dzieje?!
Spalone ciacha! Spalone ciacha! Wszyscy od nas uciekną!!
Spaleni na nic! Spaleni na nic! Głupie słońce!!
Wielka porażka! Wielka porażka! Odwrót!

"O, wiem! Jedźmy w góry!"
Chłopak bez brania dumał.
Poddać się pod jednej porażce?
Nie ma mowy! Nie ma mowy!
Wolałbym już zdechnąć!
Zdeterminowany chłopak zagadał do swoich kumpli.

Macie jeszcze chęci? Ja będę walczył dalej!
Tym razem wyrwiemy laski w górach i zabawimy się z nimi!
"Zróbmy to!" "Jasne!"
Faceci razem! I tak zaczęliśmy knuć tajny plan.

Nasmarujemy się miodem i jego słodki zapach w mgnieniu oka zwabi do nas laski!

Cali w robalach! Cali w robalach! Co się dzieje?!
To niedźwiedź! To niedźwiedź! To my uciekamy!!
To ten miód! To ten miód! Głupi miód!!
Wielka porażka! Wielka porażka! Odwrót!

Nie mogę już! Nie mogę już! Już nigdy
nikt mnie nie pokocha.
"Wszystko okej." "Żaden problem." Ktoś wyciągnął do mnie ręce
i kiedy spojrzałem za siebie, zobaczyłem swoich kumpli.

Kocham was! Kocham was! Wy cwele!
Ahahaha! Ufufufu! Ufufufufuuu!
Tego lata my chłopaki jesteśmy tacy, jak zawsze,
i spędziliśmy razem czas na świetnej zabawie.
Ale i tak chcę mieć dziewczynę!

1 komentarz:

  1. czy mogłabym prosić o napisy romaji? super tlumaczenia zawsze dzieki nim wiem co spiewaja moje kochane vocaloidki :D

    OdpowiedzUsuń