11 sty 2015

Hatsune Miku - side story


Tytuł oryginalny: side story
Tytuł polski: historia poboczna
Tekst: Taru
Muzyka: CielP
Wokal: Hatsune Miku


Czyja to wina, że czuję się zraniona?
Zerwałam z tobą o czwartej po południu w świetle zmierzchu.
Oboje wiedzieliśmy, że nic z nas nie będzie,
dlatego sama zasugerowałam rozwiązanie.

Jak każdy sen stopniowo blaknie,
tak i wygasają moje uczucia. Do zobaczenia, żegnaj.

Niby jestem już przyzwyczajona do rozstań,
ale z jakiegoś powodu i tak jest mi ciężko.
Może jednak naprawdę cię kocham... Popłakałam troszkę.
A ty nic o tym nie wiesz.

Cieszę się, że dzień, w którym się poznaliśmy,
wciąż pamiętam wyraźnie jakby było to wczoraj.
Jednak twoje ostatnie słowa chciałabym wymazać z pamięci.
"W porządku, rozumiem." Byłeś taki życzliwy.

Czy kiedy nastanie jutro, będę mogła się normalnie uśmiechać?
Żal, którego niby się pozbyłam, ciągle mną wstrząsa.

Od kiedy zrobiłam się taka słaba?
W głębi serca czuję ból.
Nie mogę spać i wtem nadchodzi świt inny niż zwykle.
A ty nic o tym nie wiesz.

Zdałam sobie sprawę, że ta moja szczerość
to tak naprawdę tylko maska. Aa, ale ja jestem głupia.

Niby już jestem przyzwyczajona do rozstań,
ale jakoś nie mogę wyobrazić sobie kolejnego zakochania.
Kocham cię, żegnaj. Zapłakałam jeszcze raz.
A ty nic o tym nie wiesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz