14 lut 2016

flower - Rozstanie


Tytuł oryginalny: ハナレバナシ
Tytuł romaji: Hanarebanashi
Tytuł polski: Rozstanie
Tekst i muzyka: toa
Wokal: flower


Hej, liczę twoje
niemiłe i wkurzające cechy,
wszystkie nudne kłamstwa,
które wyszły z twoich ust.
Ale wiesz, ja wiem,
że sama nie mogę przeciąć, zerwać więzi między nami,
więc dziś znów zawołam:

„Starczy już?”
„Starczy już.”
Chmury o zmierzchu
pływają spokojnie.
Co z tego zostanie?

Zabawa w berka, w której tylko ty nie gonisz.
Uciekaj dokąd tylko chcesz.
I tak nic z tego nie będzie. Tak właśnie,
tak mogę próbować się wysłowić.
Jesteśmy połówkami tylko, kiedy jesteśmy razem.
Jak mnie nie dotkniesz, to się nie rozsypię.
Udając, że nic nie wiesz, robisz to udając grzeczne dziecko.
Jakby nie spojrzeć, grzeczne dziecko.

Hej, policz moje
niemiłe i wkurzające cechy,
przypomnij sobie wszystkie
obciążające cię przeze mnie uczucia.
Hej, stłucz mnie.
Sama nie mogę się zatrzymać ani iść do przodu,
więc dziś znów zawołam:

„Starczy już?”
„Starczy już.”
Niebo o świcie
pływa płacząc.
Nic się nie dzieje.

Zabawa w chowanego, w której tylko ty nie szukasz.
Zniknij gdzie tylko chcesz.
I tak nic z tego nie wyjdzie. Tak właśnie,
tak się waham.
Jesteśmy połówkami tylko, kiedy się spotykamy.
Jak na mnie nie wpadniesz, to się nie potłukę.
Udając, że nic nie wiesz, robisz tamto udając grzeczne dziecko.
Dziś też grzeczne z ciebie dziecko.

„Starczy już?”
„Ta, starczy już.”
Niebo wisi strasznie nisko nad ziemią.
Tak, nie ma mnie, nie ma.
Pa-pa, pa-pa…

Zabawa w przeszkadzanie, w której tylko ty nie zostajesz.
Oszukuj ile tylko chcesz.
I tak nic z tego nie będzie.
Tak właśnie,
tak mogę próbować się wysłowić.
Zabawa w berka, w której tylko ty nie gonisz.
Uciekaj dokąd tylko chcesz.
I tak niedługo się to skończy.
Tak właśnie,
tak ustawiam swoje słowa.
Koniec końców jesteśmy oddzielnymi połówkami.
Skoro nic nie mówisz, to nie będę pytać.
Dobrze?
Udając, że nic nie wiem, płynę i płynę
udając grzeczne dziecko.
Jakby nie spojrzeć, grzeczne dziecko.


„Starczy już?”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz