18 mar 2016

GUMI - Wielki dzień i studzienka


Tytuł oryginalny: 式日とマンホール
Tytuł romaji: Shikijitsu to manhooru (manhole)
Tytuł polski: Wielki dzień i studzienka
Tekst i muzyka: PolyphonicBranch
Wokal: GUMI (Power)


Moje wczorajsze ja klęczy
w labiryncie, w którym wybrałem złą drogę.
Przeciwna strona ekranu w końcu pękła,
a ja nie mogę donikąd iść.

Wszędzie trochę mnie to drapie,
ta zazdrość wobec innych.
Wypluję swoją zwiędłą miłość
i zetrę ją na czysto.

Aa, za sprawą złudzenia, które sam wybrałem,
powoli umieram.
Wciągnąłem z powietrzem kilka emocji
i łapałem w ręce skapujące mi z twarzy łzy.

Nie próbuję już znaleźć wyjścia z labiryntu.
Wygrały przyziemne przyjemności.
Po moich zaszytych wargach
wodzi twój język.

Proszę, nie okażesz mi
choć trochę życzliwości?
Tracę czucie w prawym policzku.
Uderz mnie w niego!

Aa, teatralnymi ruchami palców
idę wzdłuż czerwonej nici.
Pokazałem ci, jaki jestem żałosny.
Odepchnij mnie.

Przepraszam za kłopot.
Proszę, wrzuć mnie do studzienki.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Aa, w dniu dzisiejszym zakończę
to drobne przedstawienie.
Położę na nim wieczko, żebyś już nigdy

się z niego nie wydostał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz