27 mar 2016

KAITO - Attakaito


Tytuł oryginalny: あったかいと
Tytuł romaji: Attakaito*
Tytuł to połączenie imienia KAITO ze słowem „attakai”, czy „ciepły”.
Tytuł polski: -----
Tekst i muzyka: halyosy
Wokal: KAITO


Mówi się, że co cię nie zabije, to wzmocni,
ale powiedzieć to wszystko łatwo.
Prawda jest taka, że udało się nam zajść aż dotąd,
bo wspieraliśmy się nawzajem, nie sądzisz?

Ja patrzę w kierunku okna
i ciągle tylko śpiewam.
Ty patrzysz na to samo okno
i narzekasz, że nic nie idzie jak trzeba.

Jestem tuż przed tobą, ale nie mogę cię dotknąć,
dlatego mogę zrobić tylko tyle.
Postaram się, żebyś mnie usłyszała.
Niech mój głos cię dosięgnie!

Chcę przynieść ci uśmiech.
Dziś też chcę przynieść ci uśmiech.
No, patrz na mnie! Oh oh oh oh oh
Bycie głupkiem i niezdarą to mój tryb domyślny.
Chcę przynieść ci uśmiech.
Dziś też chcę przynieść ci uśmiech.
Donośnym głosem! Oh oh oh oh oh
Zawsze będę twoim partnerem nie do zastąpienia!

Jest północ, a ty nie możesz spać?
To chyba źle wpływa na cerę!
Jest gorąco, serce mi płonie.
Tak może być tylko między tobą a mną!

Nauka i praca na zmianę,
codziennie w kółko to samo.
A mimo to krok po kroku
razem trochę dorośliśmy, nie sądzisz?

Czasami nie zaszkodzi ci się pochwalić samej siebie, wiesz?
Ja wiem, że starasz się, jak tylko możesz.
Kiedy ci ciężko, chodź do mnie.
Pozwól mi usłyszeć twój głos!

Jak chcesz, to płacz.
Dziś noc możesz płakać.
Ile chcesz! Oh oh oh oh oh
Pocieszanie i motywowanie to moja dziedzina.
Jak chcesz, to płacz.
Dziś noc możesz płakać.
Będę przy tobie! Oh oh oh oh oh
Właśnie tak, bo jestem twoim księciem.

Dobranoc! No wiesz co, serio?
Po prostu nie mogę cię zostawić samej.
Jest gorąco, serce mi płonie.
Tak może być tylko między tobą a mną!

Sama na pewno nie byłaś w stanie dostrzec
tych trudnych, ale i miłych dni.
Spadają one na nas jak gwiazdy z nieba
i rzucają światło na jutrzejszy dzień.

10 lat temu,
dziś noc
i za 10 lat też,
twój uśmiech był, jest i będzie
moim najdroższym skarbem.

Chcę się uśmiechać.
Zawsze chcę się z tobą uśmiechać.
No, razem! Oh oh oh oh oh
Kiedy napcham się lodami, to będzie jeszcze lepiej!
Chcę się uśmiechać.
Zawsze chcę się z tobą uśmiechać.
To mi wystarczy! Oh oh oh oh oh
Po całym świecie rozprzestrzenia się błękit.

Dzień i noc, naprawdę zawsze
jestem ci wdzięczny – dziękuję!
Jest gorąco, serce mi płonie.
Tak może być tylko między tobą a mną!

Attakaito!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz