27 kwi 2016

Kagamine Len - Para-dichlorobenzen (nowe)


Tytuł oryginalny: パラジクロロベンゼン【破壊系洗脳ソング】
Tytuł romaji: Parajikurorobenzen hakai-kei sennou songu
Tytuł polski: Para-dichlorobenzen [Destrukcyjna piosenka piorąca mózg]
Tekst i muzyka: OwataP
Wokal: Kagamine Len (+Rin w tle)


Po co ja śpiewam?
Para-dichlorobenzen
Nie rozumiem czemu, ale ciągle śpiewam.
Para-dichlorobenzen
Zacząłem biec w poszukiwaniu wyjaśnienia.
Para-dichlorobenzen
Mimo że wiedziałem, że w miejscu, do którego zmierzam, nie znajdę nic.

No, śpiewajmy, tańczmy.
Para-dichlorobenzen
No, wyjmy, krzyczmy.
Para-dichlorobenzen
Psy, koty, krowy, świnie, wszyscy.
Para-dichlorobenzen
No, wariujmy, śpijmy,
aż doszczętnie zgnijemy.

Nie cierpię zasad
i nie chciałem być ograniczany,
dlatego uciekłem
zapominając o tym, co za mną i przede mną.

Nie cierpię być instruowanym
i chciałem pobyć troszkę niegrzeczny,
dlatego w środku nocy wyślizgnąłem się z domu
i biegłem przez uśpione miasto.

„Po co żyjemy?”
zagadałem do bezpańskiego kota.
Kot nic nie odpowiedział,
tylko spojrzał na mnie spode łba.

Wypiłem do dna kawę, której nie znoszę,
i spojrzałem w górę na zachmurzone niebo.
Co mogę zrobić w takim stanie?
Nawet tyle nie wiem.

Dlatego będę śpiewał i krzyczał.
Para-dichlorobenzen
Będę wył nie rozumiejąc czemu.
Para-dichlorobenzen
Będziesz teraz wreszcie zadowolona?
Para-dichlorobenzen
Jak złamię prawo i zasady, to ty jakoś się zmienisz?

Tak, chcę uderzyć byle kogo.
******************* (Para-dichlorobenzen)
Moją bronią będzie sprawiedliwość, pogromca zła.
******************* (Para-dichlorobenzen)
Użyję sprawiedliwości jako tarczy, żeby się odstresować.
******************* (Para-dichlorobenzen)
Wszystko wokół się zatrzymuje, a my nie zauważamy.
Co za głupota.

Ta piosenka ma jakiś sens?
Te słowa nie mają żadnego sensu.
Ta piosenka ma jakiś grzech?
Te słowa nie mają żadnego grzechu.

****** (benzen) ma jakiś sens?
****** (benzen) nie ma żadnego sensu.
****** (benzen) ma jakiś grzech?
Sens tej piosenki to… ****** (benzen).

Tym sposobem zdaję sobie sprawę,
że to wszystko to jednak sama hipokryzja.
Czego warte jest moje życie?
Bezpański kot utopił się w wodzie.

Rzuciłem na bok opróżnioną puszkę po kawie
i spojrzałem na owiane ciemnością niebo.
Co ja teraz ze sobą robię?
Nawet tyle nie wiem.
Już nic nie rozumiem.

A ty śmiejesz się ze mnie.
Para-dichlorobenzen
A ja cię odpycham.
Para-dichlorobenzen
Rację mam ja, a nie ty.
Para-dichlorobenzen
Nicość pochłania mnie,
aż w końcu kompletnie znikam.

No, śpiewajmy, tańczmy.
Para-dichlorobenzen
No, śmiejmy się, zazdrośćmy.
Para-dichlorobenzen
I ja i ty, i wszystko i nic.
******************* (Para-dichlorobenzen)
No, wariujmy, śpijmy,

aż doszczętnie zgnijemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz