4 wrz 2017

Hatsune Miku - Pierwsza burza


Tytuł oryginalny: 初嵐
Tytuł pinyin: Chū lán
Tytuł polski: Pierwsza burza
Tekst: Mes i DECO*27
Muzyka: DECO*27
Aranżacja: Rockwell
Wokal: Hatsune Miku (V4 Chinese)


Nie potrafię zapomnieć, jak rzewnie płakałaś.
Pamiętam doskonale, jak pięknie się uśmiechałaś.
Jakiego koloru róże widzą twoje oczy?

Nie jestem ani trochę zmęczona.
Czas znów zaczyna pędzić naprzód.
Pozwól nam zobaczyć ten dzień,
w którym rozbłyśnie cud.

Moje serce bije głośno,
łomocze jak szalone.
Otworzę serce i zaśpiewam w tej chwili!

Nie ma czego się bać.
Tu, w swoim sercu, jest twoja rodzina.
Będę przy tobie
na zawsze.

(Nie duś w sobie trosk i obaw,
podziel się ze mną wszystkimi teraz!
Zerwij łańcuchy i nie wahaj się już.
Nie ma odwrotu!)

Przepędź chmury i mgłę, wywołaj burzę!
Posłuchaj głosu serca – woła o pomoc.
Postaw krok ku marzeniom w promieniach porannego słońca.

Cześć! Miło mi cię poznać!
Bardzo się cieszę, że znów się widzimy!
DZIĘKUJĘ!
Dziękuję ci, że śpiewasz.

Więc obiecajmy sobie,
że ty i ja będziemy iść naprzód.

Przebyłam niezwykle długą drogę.
Wspominam, jak mnie wspierałeś.
Płaczę w samotności z czerwonymi oczami i nie mogę przestać.

Jestem troszkę zmęczona.
Siadam chwilę odpocząć i ugasić pragnienie.
Znów jestem gotowa.
Wyruszyć w podróż to nic łatwego.

Tamte błyszczące jasno chwile
i niespokojne spojrzenie.
Przyzwyczailiśmy się do nie oglądania się za siebie.

Ty i ja już dawno
nauczyliśmy się nie kwestionować dobrego i złego.
Żyjemy w spokoju.
Nie musimy już być samotni.

(Nie duś w sercu trosk i bólu,
podziel się ze mną wszystkimi teraz!
Zerwij łańcuchy i leć, szybuj!
Nie ma odwrotu!)

Przepędź chmury i mgłę, wywołaj burzę!
Posłuchaj głosu serca – woła o pomoc.
Postaw krok ku marzeniom w promieniach porannego słońca.

Cześć! Miło mi cię poznać!
Bardzo się cieszę, że znów się widzimy!
DZIĘKUJĘ!
Dziękuję ci, że śpiewasz.

Przepędź chmury i mgłę, wywołaj burzę!
Kiedy ta melodia dotrze do najgłębszych zakątków twojego serca,
prześlę ci najserdeczniejsze życzenia!

Cześć! Miło mi cię usłyszeć!
Jak cudownie brzmi twój głos!
DZIĘKUJĘ!
Dziękuję, że pozwoliłeś mi śpiewać.

Uwierz, a już nigdy nie upadniesz.
Obiecajmy sobie,
że nasze serca będą bić jednym rytmem.

Idźmy naprzód razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz