25 wrz 2017

Kagamine Rin i Len - Ta choroba to miłość


Tytuł oryginalny: 病名は愛だった
Tytuł romaji: Byoumei wa ai datta
Tytuł polski: Ta choroba to miłość
Tekst i muzyka: Neru i Z’5
Wokal: Kagamine Rin i Len


Miłość, której zostało tylko parę miesięcy, kroplówką podtrzymują pacjenci.
Opłakując naiwne oczekiwania rannego, lekarz waha się przy okazji do okazania skruchy.
Pacjenci nie wiedzą dokąd i jak iść, tylko leżą w łóżkach przez nieznaną przypadłość.
Przyczyna zgonu: gorączka. Podpalacz uświadamia sobie, że powinien był zwątpić wcześniej.

Chociaż w sercu zrobiła mi się dziura i to jedyna różnica,
to dlaczego mam wrażenie, że rozmazane ślady łez na twoich plecach nie wyschną?

Ta choroba to miłość

Teraz pacjenci, przez nadgniłą miłość, błagają o jakiekolwiek przedłużenie życia.
To chorzy, który chcą wytrzymać surowe leczenie od świadomych napastników.
Ci pacjenci zawiązali czerwoną nić tak mocno, że duszą się nawzajem.
Nie mogą oddychać, ale jej nie rozwiążą. Kurczowo trzymają się przeciwstawnego znieczulenia.

Chcę tylko po kryjomu ukryć rynsztok serca i to jedyna różnica,
ale nie mogę użyć byle jakiej gazy. Czekam na twoje ciepło.

To choroba to miłość

Oszukany pięknymi kłamstwami, skończyłem jak kwiat niestosowny do okazji.
Mój czas już powoli się zbliża, ale w moich oczach to nie koniec, a finał.
Omamiona przykrymi snami i przeklęta tą dolegliwością.
Moja miłość ledwo już oddycha, więc na koniec zamknęłam oczy.


„Ta choroba to miłość.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz