11 wrz 2017

Kagamine Rin i Len - Słoneczniki na pożegnanie


Tytuł oryginalny: 惜別の向日葵
Tytuł romaji: Sekibetsu no himawari
Tytuł polski: Słoneczniki na pożegnanie
Tekst i muzyka: Hitoshizuku i Yamasankakkei
Wokal: Kagamine Rin i Len


W ogrodzie wyczekującym lata
na nowo posiałam nasiona.
Widzę tutaj dni spędzone z tobą,
wciąż jaskrawe w mojej pamięci.

Twoje ukochane słoneczniki
nareszcie zakiełkowały.
Byłem pewien, że będę mógł je oglądać
przyszłego roku i następnego też.

Doręczony list miał
niesamowity czerwony odcień.
W pierwszych kroplach deszczu
szczupła sylwetka osunęła się na ziemię.

Nie płacz.
Tak długo, jak mam jutro,
które chcę chronić własnymi rękami,
pójdę z chęcią.
Dla twojej przyszłości.

Nie odchodź, nie zostawiaj mnie.
Nie potrzebuję przyszłości bez ciebie.
Po prostu tu zostań.
Ocieram krople nieustającego deszczu…

Gwizdek parowozu przypomina, że nadchodzi pora rozstania.
Bez wahania zrobiłeś krok w przód,
jednak stanowczo wstrzymała cię szczupła ręka.

„Nie odchodź…”

Nie zatrzymuj mnie.
Twoja dłoń musi trzymać się bezcennego jutra…
Nie płacz. Proszę, chociaż na koniec
daj mi kwiat w postaci uśmiechu…

Nie odchodź, nie zostawiaj mnie.
Nie dam ci kwiatów na pożegnanie.
Po prostu tu zostań.
W nieustającym deszczu
będę czekać na kwiaty słonecznika…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz