3 sty 2018

Kagamine Rin i Len - Zdechnijmy


Tytuł oryginalny: くたばろうぜ
Tytuł romaji: Kutabarou ze
Tytuł polski: Zdechnijmy
Tekst i muzyka: Neru
Wokal: Kagamine Rin i Len


To mniej śmieszne od nieśmiesznego skeczu.
Ogarnia mnie uczucie zmęczenia.
Mógłbyś podpalić je razem z benzyną
i skończyć z tym natychmiast?

To bardziej nudne od nudnego filmu.
Nie mogę słuchać tego podżegania ludzi.
Mógłbyś wykupić ich kapryśne współczucie
i nie dokuczać mi na razie?

Nie mam nawet jak się czołgać.
Nie zostało mi już dużo czasu.
Ciągle tylko robi się coraz gorzej.
Z całą pewnością jesteśmy łobuzami.

Daj mi, daj mi, daj mi pewność.
Nic poza tym nie potrzebuję.
I jak, i jak, i jak się naprawdę czujesz?
Pobawmy się na dnie piekła.
A jutro zdechnijmy.

To głupsze niż najgłupsza miłość.
Z każdej wychodzi komiczny epos.
Mimo pedantycznego wzroku,
dla nas nie ma ratunku; zgniliśmy aż po kości.

Kłamiemy bez potrzeby.
Zatracamy się w próżności.
Stale tylko się wygrażamy.
Nieźli z nas chuligani.

Daj mi, daj mi, daj mi pewność.
Będę żebrać, jeśli trzeba.
I jak, i jak, i jak się naprawdę czujesz?
Mieszkajmy w klatce.
A jutro zdechnijmy.

Czy tak, czy siak,
nie mogę nic z tym zrobić.
W końcu jednak
istotny jest talent.

Tak naprawdę to wiem,
co mnie pokonało.
Powód był prosty i jasny.
Jesteśmy słabeuszami.

Daj mi więcej, daj mi, daj mi uznanie.
Sprzedam za nie nawet serce.
To sytuacja bez wyjścia, nie mam co zrobić.
Takie życie, nie mam wyrzutów sumienia.

Daj mi, daj mi, daj mi pewność.
Nic poza tym nie potrzebuję.
I jak, i jak, i jak się naprawdę czujesz?
Takie życie, nie mam wyrzutów sumienia.
W takim razie zdechnijmy wreszcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz