22 sty 2018

Otomachi Una - Parada normalnych


Tytuł oryginalny: ぼんじんパレード
Tytuł romaji: Bonjin pareedo (parade)
Tytuł polski: Parada normalnych
Tekst i muzyka: Wada Takeaki
Wokal: Otomachi Una


Na długiej przerwie siedziałam sobie sama i rysowałam.
Ignorowałam złośliwe pogaduszki na temat mojej wyjątkowej osoby,
kiedy nagle klasa zaczęła zmieniać kształt!

Próbowałam uciec, ale przywitało mnie groźne spojrzenie wielkiego oka.
Stanęłam jak wryta i wtedy zagadał do mnie niski oni.

Przyznaj, że jesteś pusta w środku.
Mi to wcale nie przeszkadza.
No, już, chodźmy do piekła!

Tak! Dede-stura!!
Idźmy w rytm głosów.
Parada sunie w kierunku piekła.
No! Dede-stura!!
Nie ma w nas nic wyjątkowego,
dlatego możemy kochać się bez wątpliwości.

Parada trwa, całe minuty, całe lata.
Serce prawie mi stanęło i wtedy zagadał do mnie niski oni.

Proszę, nie zabijaj już
tej swojej wyjątkowej osoby,
czyli innymi słowy, kogoś zupełnie normalnego.

Tak! Dede-stura!!
Idźmy w rytm głosów.
Parada spada w kierunku piekła.
No! Dede-stura!!
Jeśli nie potrafisz się do tego przyznać,
to świat zostanie tak już na wieki.

Przyznaj, że jesteś pusta w środku… (2x)
My kochamy tę pustą ciebie.
Nie bój się nas.
Witaj w domu, w „piekle”, mamo!

Tak! Dede-stura!!
Świat rozpada się na kawałki.
No, jesteśmy na miejscu, oto piekło!
Nie będąc w stanie nawet
chwycić się przygasłej świadomości,
moje puste ja obudziło się.

Tak! Dede-stura!!
Idźmy w rytm głosów.
Będę taka, jak wszyscy inni.
No! Dede-stura!!
Nie ma w nas nic wyjątkowego,
dlatego możemy kochać się bez wątpliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz