3 lip 2012

Hatsune Miku - Jak zrobić panią truskawkę.



Tytuł oryginalny: 淑女ベリィの作り方。
Tytuł romaji: Shukujo berii no tsukurikata.
Tytuł polski: Jak zrobić panią truskawkę. 
Tekst i muzyka: machigeritaP
Wokal: Hatsune Miku


Nemuri kara mezamete,
Zbudziwszy się ze snu, 
saiyoni me ni sita no wa hukahukano beddo da.
pierwszym, co ujrzałam, było mięciutkie łóżko. 
Koko ni sibaritukerareta watasi no teasi to atama to,
Zostały przywiązane do niego moje kończyny i głowa;
koigokoro to kisu no azi.
w ustach czuję smak miłości i pocałunków. 

Kakimazeru nakami ga,
Moje rozlazłe wnętrze,
kyôhu ni huruete'iru watasi o azawarauka no yôni
jakby śmiało się ze mnie, drżącej ze strachu,
guruguru.
obraca się i obraca.
Tobitiru namerakana kaori ga site'iru
Czuję jak w powietrzu rozchodzi się gładki zapach
rururu, ruru, ru.
-pachpachpach, -pachpach, -pach. 

Konna koto ni naru kurai nara isso,
Jeśli tak ma to wyglądać,
kubi o simete korositehosii na.
to już wolałabym, żebyś skręcił mi kark i ukrócił cierpień. 
Surusuru, to nama'atatakai ryôte de..
Prędko, prędziutko, swoimi niezbyt ciepłymi rękoma..
Anata no kutimoto―――.
kierujesz mnie do swoich ust―――.

Watasi o dakisime, surudoku tukitateru.
Obejmujesz mnie, aby po chwili przeszyć mnie gwałtownie swoim ostrzem. 
Issyoni kôtya demo ikaga desu ka?
Co powiesz na wspólną herbatkę?
Kagami ni mitatete,
Używając herbato jako lusterka,
sore o mite niyari.
patrzysz na mnie i szczerzysz się.
Anata wa kimi no warui kao de.
Twój uśmiech jest naprawdę obrzydliwy.

Oisiku mesiagare.
Proszę się częstować.

「Nankaimo nankaimo kurikaesu,
"Dzieje się to na okrągło.
tada sore dake o motomeru dake no kôi ni
Kiedy czegoś pragniesz,
kane o harai etu ni hitari
płacisz za to, by wnet pogrążyć się w przyjemności. 
Genzitu to yume no hazama,
Na progu rzeczywistości i snów,
kyokô ni miserare
oczarowany fikcją, 
tada, etu ni hitaru noda.
po prostu pogrążasz się w przyjemności.
Tumikasanatte dekita
Wielowarstwowa,
suponzi kêki no yôna mono
mięciusieńkia rzecz podobna do ciasta biszkoptowego
hunwari karukute
jest taka leciutka
hororito amai.
i aż wzruszająco słodka.  

Perori, to sita namezuri. Yokubarina anata.
Oblizujesz usta. Ale jesteś chciwy.
Namida o ukabetemo nigararezuni.
Nawet jeśli do moich oczy napłyną łzy, nie otworzy to przede mną drogi ucieczki.
Tozikomerarete, tada koinu no yôni.
Zostałam zamknięta niczym szczeniaczek.
Anata no kutimoto―――.
Kierujesz mnie do swoich ust―――.


―――――A――――A――――A――A――A――A――.


Watasi o dakisime, surudoku tukitateru.
Obejmujesz mnie, aby po chwili przeszyć mnie gwałtownie swoim ostrzem. 
Kirisakareta ma kara ahureru.
Z mojego rozciętego ciała wypływa ciecz.
Nutari tosita nakami, makkana kazitu desu.
Jest to lepki czerwony owoc. 
Itami ni modaeru watasi no kao o mite.
Spójrz na moją wykrzywioną z bólu twarz. 

―――――Zyôzuni dekimasita.
―――――Skończone, jest idealnie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz