1 lut 2014

Hatsune Miku - Twoja barwa


Tytuł oryginalny: 君色
Tytuł romaji: Kimi'iro
Tytuł polski: Twoja barwa
Tekst i muzyka: SmileR
Wokal: Hatsune Miku


Czy moje ręce trzęsą się od chłodu zimy? Czy może przez ciebie?
Moim niespełnionym życzeniem było "być z tobą" na zawsze.

Teraz mogę już tylko jedno:
zbierać kawałki swoich wspomnień i układać je na niebie...

Nie wiesz o tym, że tamtej nocy płakałam tak, że aż brakło mi tchu.
W moim samotnym sercu nadal przelewa się twoja barwa.
Nie mogę cię ogrzać, nie mogę cię chronić.
Czas płynie teraz dla nas oddzielnie.

Zawsze tylko śnię, że kiedyś się odrodzimy i wtedy "znów się spotkamy."
Nawet jeśli nie mogę się sprzeciwić losowi, to i tak "znów chcę cię dotknąć."

"Bądź szczęśliwa," wyszeptałeś do mnie.
Ale przecież bez ciebie nie mogę być szczęśliwa...

W przyszłości nie spotkam już kogoś takiego jak ty,
więc pozwolę nam żyć w zdjęciach na ścianach mojego pokoju.
Nocami, gdy stoję w bezruchu ogarnięta przez smutek,
nigdy nie wiem, co począć.

Zimowy, nocny wiatr przeszywa moje ciało na wskroś,
a mojej serce jest ciągle, ciągle, ciągle twojej barwy.

Nie wiesz o tym, że tamtej nocy płakałam tak, że aż brakło mi tchu.
Nie dosięgnę już twojego anielskiego uśmiechu.

Do mojej śmierci nie spotkam już kogoś takiego jak ty,
więc będę cieszyć się tym, że kiedyś czas płynął dla nas wspólnie.
Śnieżną nocą pomachałeś do mnie jedną dłonią,
w drugiej ściskając bilet w jedną stronę.
Do następnego spotkania... Żegnaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz