30 sty 2014

Kasane Teto - Zakochujcie się, dziewuszki, bowiem życie krótkie


Tytuł oryginalny: 命短し恋せよ乙女
Tytuł romaji: Inochi mijikashi koi se yo otome
Tytuł polski: Zakochujcie się, dziewuszki, bowiem życie krótkie
Tekst i muzyka: Death Ohagi
Wokal: Kasane Teto


Jestem mieszkającą w pobliżu dziewuszką w wieku lat piętnastu.
Nieświadoma świata i zasad, jakie nim rządzą, opuściłam dom rodzinny.
To rozwiązanie, jakie podsunął mi mój ptasi rozumek.
"Nie mogę już dłużej mieszkać w tym domu!"

Po raz pierwszy widzę budynki,
po raz pierwszy widzę widoki znane mi z telewizora.
"Ojeju, ci ludzie tu są jak śmieci.
Ciekawa jestem, czemu dorośli prowadzą takie nudne życie.
Porzucony kot uśmiecha się szeroko.
"To tabu tego świata."

Jestem na 1/5 nieskończonej pętli.
Moja niewiedza na temat świata to dar.
Wdziejmy skóry potworów i powalczmy na spojrzenia, co?
Miłość jest jak niebiańska loteria.
Nie ważne, co takie dziewczę zrobi, i tak może mu się przytrafić tragedia.
Jak zwykle tylko kłamiesz.
Chcę cię zobaczyć? Jestem smutna? Pasujemy do siebie? Co powiesz na mnie? Bo wiesz, chcę być kochana!

Jestem, no powiedzmy panną, w wieku lat xx.
Mam na karku tyle lat, że doświadczyłam już i słodkości i goryczy życia,
a mimo to ciągle zmagam się ze swoim gimbusiarstwem. (lol)
No bo, no bo nadal mam w sobie ducha nastolatki.

Czuję się jak porzucony kot.
Wokół mnie wszędzie same pary.
Moja rutyna jest jak nabijanie leveli pod zamkiem.
"Ten świat jest taki nudny, może powinnam po prostu umrzeć."
Ale w moim wieku takie żarty przestają być śmieszne.

Jestem na 2/5 nieskończonej pętli,
a wciąż nie widzę swojego celu.
Codziennie tylko zalewa mnie monotonia.
Przyszłość, o której kiedyś śniłam,
już dawno zaliczyła ostatnią bazę i opuściła boisko.
Jak zwykle nie widzę swojego planu na życie.
Niejasne, takie niejasne, kocham to niejasne życie!

Została mi tylko 1/5 nieskończonej pętli.
Początek był żwawy, ale koniec nadchodzi z prędkością błyskawicy.
Zakochujcie się, dziewuszki, bowiem życie przelatuje jak świszcząca strzała!
Dziewczyna z lata rzuca się w ogień.
Nie ważne, jak niebezpieczna droga mnie czeka, nie cofnę się!
"Proszę pana, chcę jeszcze raz przeżyć młodość."

――Nie no, na to to już trochę...

NIE! NIE! NIE!

Straciłam tyle czasu w swojej nieskończonej pętli.
"Jeśli się poddasz, to już twój koniec."
Jak zwykle pewnie żyjesz swoim życiem, co?
Widzę tylko kwadrat, jakim jest mój pokój,
więc nie mam już jak tego sprawdzić,
ale jak zwykle dziś będzie piękna pogoda.
Pa-pa, pa-pa, do zobaczenia w kolejnym wcieleniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz