24 maj 2014

GUMI - Miłosne sentymenty



Tytuł oryginalny: センチメンタルな愛慕心
Tytuł romaji: Senchimentaru (sentimental) na aiboshin
Tytuł polski: Miłosne sentymenty
Tekst i muzyka: Natsume Chiaki
Wokal: GUMI


Kiedy teraz o tym myślę, to zawsze ty chwytałeś mnie za rękę.
To pewnie moja wina, bo byłam nieśmiała.

Mimo że byłeś małomówny, od czasu do czasu wyrażałeś swoje uczucia.
Samo to przyprawiało mnie o uśmiech i byłam szczęśliwa.

Jednak nie mogę powiedzieć, "Nadal ze sobą bądźmy."
Ale wysłuchaj mojego samolubnego życzenia i przytul mnie jeden ostatni raz.
Przepraszam, przepraszam, jestem taka słaba.
Ale i tak cię kocham.

Przypominam sobie twoją twarz, kiedy dokuczałeś mi tak, że byłam czerwona jak jabłko.
Wystarcza to, żeby z moich oczu popłynęły łzy. Dlaczego tak się dzieje?

Czas zaczyna płynąć dalej i zostawia w tyle tylko mnie.
Nie chcę jeszcze do końca puścić tych uczuć.
Twoje troszkę przydługie, kędzierzawe włosy
kołysały się delikatnie na wietrze.

Czy jeśli zapomnę o tym wszystkim, to kolce kłujące moje serce znikną...?
Im więcej o tym myślę, tym mocniej odczuwam ból samotności.
Przepraszam, przepraszam, musimy się już pożegnać.
Pójdę z biegiem pór roku.

Mogliśmy się spotkać dzięki życzliwości Pana Boga,
ale zbliżyć się do siebie mogliśmy dzięki jedności naszych własnych uczuć.
I to mi wystarcza,
mój niegdyś ukochany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz