17 maj 2014

Kamui Gakupo - Contrast conflict



Tytuł oryginalny: コンフリクトコントラスト
Tytuł romaji: Kontorasuto konfurikuto (Contrast conflict)
Tytuł polski: Konflikt kontrastu
Tekst: yuki
Muzyka: Re:nG
Wokal: Kamui Gakupo (V3 Native)


Nie musisz jeszcze wiedzieć,
że moje kłamstwa mówione z życzliwości są kłamstwami.
Jednak to tylko niespełnione życzenie.

W tym małym świecie ważne jest, by kogoś mieć, obojętnie kogo.
Kto mnie słusznie co do tego przestrzegał?
Ja sam.

Przetnę tę nierzeczywistą czerwoną nić i będę lamentował aż do świtu.
Robię krok o stopień za daleko, po czym sam spadam w dół po schodach.

Podążając na zmianę za miłością i pożądaniem, stoję w karcącym mnie deszczu.
Zakochany w kimś słabym, ukrywam własną słabość.
Obyś mnie nie przejrzała.

Jedyne, co pamiętam, to ból towarzyszący stracie.
Twoje prężne ramiona i nogi
skradły mi serce.

Rozpuściłaś związane włosy z piorunującym wzrokiem.
Dla kogo do tej pory się powstrzymywałaś?
Krajobraz zniekształca się.

Aby sen pozostał tylko snem, w nerwach będę modlił się o to aż do świtu.
Już nigdy więcej nie będę w stanie tak po prostu pozbyć się swoich uczuć.

Zanim twoja niegdyś pomocna dłoń zepchnie mnie w przepaść,
otworzę przed tobą swoje głupie serce i przeproszę cię za nasze pełne uronionej miłości dni,
żebyś się nade mną zlitowała.

Stoję w bezruchu, w ręku trzymając zerwany przed dojrzeniem owoc.
Jasna przyszłość bez tajemnic spada w dół razem ze mną.

Podążając na zmianę za miłością i pożądaniem, stoję w karcącym mnie deszczu.
Jesteś taka czysta, i kocham cię, ale chyba wkrótce się zbrukam.
Konflikt wewnętrzny

Zakochany w kimś słabym, ukrywam własną słabość.
Obyś mnie nie przejrzała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz