23 maj 2014

Megurine Luka - Kompleks perfekcjonisty



Tytuł oryginalny: 完全性コンプレックス
Tytuł romaji: Kanzensei konpurekkusu (complex)
Tytuł polski: Kompleks perfekcjonisty
Tekst i muzyka: Yamikuro
Wokal: Megurine Luka


"Czy te dni mają jakiś sens? Ten świat służy Bogu tylko do zabijania czasu.
Ludzie nie mają żadnej wartości, prawda? Kiedy umierają, nic się nie zmienia."

Skoro czy będę żyć czy umrę będzie tak samo, to wybiorę "życie".
Może mimo że czy tu będę czy nie będzie tak samo, przynajmniej coś po sobie pozostawię.

"Niejasna przyszłość mnie przeraża. Tej trudnej, wręcz bolesnej, mrocznej przeszłości
mam już dość. Chcę odciąć swoje uczucia."

Skoro czy będę się uśmiechać czy płakać będzie tak samo, to będę i płakać i się uśmiechać.
Nie ważne, ile razy ktoś mnie wyśmieje i zrani, za każdym razem postaram się z tego śmiać.

"Nie będę mogła się pokochać tak długo, jak nie będę idealna.
Zmiany czynią nas słabymi, więc uczucia tylko stają nam na drodze.
W takim razie żadne emocje nie mają sensu, prawda?
Nie potrafię być silna i cierpię przez to..."

Mimo że uczucia są zbędne, jest w nich też coś ciepłego.
To niedoskonałe, niestabilne coś chciałabym nazwać <sercem>.

Stwierdzę czy będzie tak samo czy będę żyć czy umrę, kiedy dożyję końca swoich dni.
Nawet jeśli nic nie otrzymam za płacz i uśmiechy, będę kochać życie.

Nie muszę być czymś idealnym, nie muszę być niczym.
Wolno mi być człowiekiem, tak, wolno mi. "Wolno mi?" "Wolno mi.

"Wolno mi? " Wolno mi.
"Wolno mi? " "Wolno mi? " Wolno mi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz