16 maj 2014

Hatsune Miku i Kagamine Rin - Walc czarownic



Tytuł oryginalny: 魔女の円舞曲
Tytuł romaji: Majo no enbukyoku
Tytuł polski: Walc czarownic
Tekst: yakko i Ayanon
Muzyka: yakko i mct [emsete]
Wokal: Hatsune Miku i Kagamine Rin


W starej książce znalezionej przez chłopca
zapisana została
historia o zakazanej miłości.

Opowieść ta ponownie wkracza w życie...

Gdy ty się modlisz,
ja tylko modlę się,
abym w twoich oczach
odbijała się ja.

Byłam świadoma, że to grzech.
Jednak jeśli taki nasz los,
to niech tak będzie. Zatańczmy
we dwie walca.

Szczęście i grzech
pląsają wspólnie.
Zamknięte wrota do Nieba
przemieniają błogosławieństwo w przekleństwo.

W dniu, gdy postanowiłam,
że dla ciebie poświęcę wszystko,
w twoim uśmiechu
dostrzegłam smutek.

Postanowiłam, że będę
chroniła twojego niepokalanego serca.
Poprzysięgłam sobie,
że nie dam się złamać temu grzesznemu losowi.

Wkrótce jednak odkryto naszą przysięgę
i przecięto czerwoną nić przeznaczenia.

Owce Boga
nie pozwolą na herezję.

Jednak do dnia Sądu
będziemy się im sprzeciwiały.
Własnymi dłońmi podejmiemy się
zniszczenia wagi uczynków.

Spadamy we dwie.
Jestem teraz czarownicą,
ale przynajmniej mogłyśmy
czuć swoje ciepło.

"Byłabym szczęśliwa mogąc z tobą umrzeć." I żegnaj.
I nadchodzi świt.

"Przepraszam, że nie mogłyśmy odejść razem,"
mamroczę znalazłszy ją.

Wzięłaś na siebie wszystkie nasze grzechy
i teraz twoje ciało przybiera postać prochu.

Zrodzone przez dziewczynę przekleństwo
w bezustannie zmieniających się dziejach
prowadzi tonących w cieniu
ku światłu.

―――Komu mogę przekazać
opowieść zawartą
w starej książce, którą przypadkiem otworzyłem?
Bóg wciąż ewidentnie istnieje.

"To ja zabiłam swoją ukochaną.
To ja jestem czarownicą."
"To właśnie ciężar grzechu nie do odparcia
jest ciężarem miłości."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz