7 lis 2014

Hatsune Miku - Na mojej palecie jest pełno ciebie


Tytuł oryginalny: パレットには君がいっぱい
Tytuł romaji: Paretto (palette) ni wa kimi ga ippai
Tytuł polski: Na mojej palecie jest pełno ciebie
Tekst i muzyka: Shiina Mota (PowaPowaP)
Wokal: Hatsune Miku


Tańczę, tańczę z tobą
na palecie z folii aluminiowej.

Nocą niosą się dźwięki, a te dźwięki to odgłosy deszczu.
Jakiej barwy dźwięk uderza wraz z nim o ziemię?

We względności swojej wyobraźni
staję twarzą do nadchodzących dni.

Licealiści malują sobie na kolorowo włosy.
Podstawówkowicze malują sobie błotem twarze.
I, i, i, i
nie wiedzą, co to za kolory.
Gimnazjaliści malują sobie ramiona.
Studenci malują sobie płuca.
Dlatego, dlatego, dlatego, dlatego...

Jakiego koloru użyto
poza paletą z folii aluminiowej?
O ziemię uderza dźwięk o barwie smutku.

Narastający gniew,
a nawet planowany smutek...

I tak ja jakoś zmieniłam kolor,
a ty przecież też jakoś zmieniłeś kolor.
I, i, i, i
zapominamy, jakiego koloru byliśmy na początku.
Zlejmy się z tymi trującymi kolorami
i zatańczmy skocznego walca albo coś.
Dlatego, dlatego, dlatego teraz...

Aby były kolory, abyś był ty,
co mam zrobić? Zrobię

tak.

I wreszcie wszyscy zdają sobie sprawę!
I wszyscy tutaj się zbierają!
Czemu, czemu, czemu, czemu?
No bo! Czemu? Cokolwiek zrobisz, nic to nie zmieni.
Zlejmy się z tymi trującymi kolorami
i uwodźmy się tańcząc walca.
Dlatego, dlatego, dlatego,
dlatego, dlatego, dlatego teraz...

I tak rozbiłam się na drobne kawałeczki
i nie pozbieram się już do kupy.
Czemu, czemu, czemu, czemu?
No bo! Czemu? Cokolwiek zrobisz, nic to nie zmieni.
Nie zmienię się pokazowo rozbita ja
i tamta pokonana przez truciznę dziewczyna.
Dlatego, dlatego, dlatego, dlatego,
dlatego, dlatego, dlatego teraz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz