17 kwi 2015

Kagamine Len - Wymarsz!


Tytuł oryginalny: いざしゅつじん!
Tytuł romaji: Iza shutsujin!
Tytuł polski: Wymarsz!
Tekst i muzyka: Suikuzu
Wokal: Kagamine Len


Jak widać, jestem tengu.
Potrafię fruwać dookoła i hen wysoko!
Aa, czy to z tobą dziś mam się pobawić?
Już nie mogę się doczekać!
Silniejszy, silniejszy, stanę się jeszcze silniejszy,
gdyż chcę być dla Ciebie użyteczny.
Hej, pobaw się ze mną w berka!
To też trening!

Hej, Panie, hej, Panie.
Hej, Panie, chciałbym, żebyś się ze mną pobawił!
Walczenie też sprawia mi radość, ale chcę, żebyś ze mną pobył.


Wymarsz! Pokonać wrogów!
Moje ostrze powali kilku za jednym razem!
Dzisiaj moimi wrogami jesteście wy!
Udam, że chcę zaatakować z góry!
Czasami chciałbym troszkę odpocząć.
Robię się śpiący, i tak dalej...
Jeśli wyda mi Pan taki rozkaz,
to pójdę za Panem wszędzie!


Pan jest naprawdę szybki
no i ja, em, troszkę się już zmęczyłem.
Ale miałem niezłą zabawę,
dlatego dziękuję bardzo!
Prawda jest taka, że, no cóż...
Nie jestem zbyt dobry w pracy.
Po prostu jestem troszkę niezdarny,
ale będę się starał! Proszę, patrz na mnie!

Hej, Panie, hej, Panie.
Hej, Panie, zaatakujmy ich z zaskoczenia!
Pokonajmy ich, kiedy będą niegotowi do walki!


Pobawmy się chociaż troszkę!
Proszę, nie zajmę Panu dużo czasu!
Jeśli mnie Pan zrani, to się pogniewam!
Rzucę się na Pana bez zastrzeżeń!
Nie będę się powstrzymywał,
więc to nie żadna zabawa!
Oczywiście, że się nie złamię!
Przecież jestem mieczem do pańskiej samoobrony...


Moją rolą jest służyć w Pana ochronie,
więc czemu zrobiłem coś takiego?
Hej, dlaczego? Hej, dlaczego?
Historii jednak nie da się zmienić...

Nie będę się już wahał. Nie chcę,
aby ta tragedia kiedykolwiek się powtórzyła.
Muszę być silniejszy, muszę być szybszy,
muszę być w stanie fruwać coraz wyżej!
Wymarsz! Pokonać wrogów!
Moje ostrze powali kilku za jednym razem!
Będę chronił swojego Pana,
teraz i już na zawsze...!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz