12 kwi 2015

Kagamine Rin i Len - Deklaracja wyzwolenia dwuwymiarowego świata


Tytuł oryginalny: 二次元セカイ解放宣言
Tytuł romaji: Nijigen sekai kaihou sengen
Tytuł polski: Deklaracja wyzwolenia dwuwymiarowego świata
Tekst u muzyka: Kairiki Bear
Wokal: Kagamine Rin i Len


Odrażający nieszczery uśmiech. Świat rzeczywisty pełen hipokryzji.
W tym naszym niewygodnym świecie dostajemy swoje własne okoliczności.
Ich skóry obwisłe, kukiełki poruszają się według zewnętrznych zasad.
To trójwymiarowy świat, w którym nadzieje i marzenia są zakłócane.

Prawa, ograniczenia, skończoność, opresja. Moje myśli wiją się, mój puls przeszywa elektryczność.
"Nie wolno mi tutaj być?" odezwał się głos z głębi ekranu. Odbiór fal radiowych?

To deklaracja wyzwolenia dwuwymiarowego świata! Dramatyczny raj!
Nasz wymarzony raj jest właśnie tu.
"Zawsze, zawsze czekałem na dzień, w którym ty się pojawisz..."
Lśniące, lecz nierealne ideały tworzą iluzję przeskakiwania do innego wymiaru.


Moje serce jest w kawałkach. Nikogo nie obchodzę ani trochę.
Żyję w samotnej rzeczywistości, gdzie nikt mnie nie potrzebuje.


To deklaracja wyzwolenia dwuwymiarowego świata! Niesamowity raj!
Raj, o którym marzyliśmy, jest właśnie tu.
"Chcę zostać tak z tobą na zawsze..."
Wybujałe ideały przelewają się tworząc iluzję przeskakiwania do innego wymiaru.


Los zasłonił mi oczy i straciłem ziemię pod nogami. Zostałem całkiem sam w tym świecie, którego tak kurczowo się trzymałem.

Jestem kochany, taki kochany. Zobacz, to szczęśliwe zakończenie!
Koniec pełen bezkresnej harmonii.
Tonąc w tym programie, zobaczyłem żółty sygnał świetlny.
Oszukałem własny mózg. Jestem szczęśliwym wariatem.

Zobacz, jestem kochany, taki kochany, och, kochany! To prawdziwe zakończenie!
Czy to aby na pewno szczęśliwe zakończenie, którego chciałem?
Ten raj nie jest żadną podróbką.
Świat, którego pragnąłem, jest teraz tutaj...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz