20 lis 2016

Hatsune Miku - Alice trust


Tytuł oryginalny: アリストラスト
Tytuł romaji: Arisu torasuto (Alice trust)
Tytuł polski: Zaufanie Alicji
Tekst i muzyka: n-buna
Wokal: Hatsune Miku


Aa, a przecież chowałam to w głębi serca.
Jak myślisz, co takiego? Piosenkę, która do ciebie nie dotrze.

Hej, słyszysz moje słowa?
O, byłeś gdzieś daleko? Usłyszałam, jak coś mówisz.

Dalej mam ci coś do powiedzenia… aa…

Twój głos, moja piosenka.
Zanim do ciebie dotrze, zanim ustanie.
To słowa miłości stworzone przeze mnie,
tchórzliwego kłamczucha.

Aa, może utonęły mi gdzieś w głębi serca.
Ano, mam na myśli uczucia, które ukrywałam.

Hej, dojdę kiedyś do zakątka gwiazd?
Po prostu byłeś blisko. Byliśmy sam na sam.

Dalej jesteś daleko… aa…

Zamknięte oczy, wysnute marzenia,
zniekształcony głos, łagodny uśmiech.
Mogę zamknąć to wszystko w słoiku, żeby nie uleciało,
ale w końcu ucieknie ode mnie.

Aa, a przecież chowałam to w głębi serca.
No ale twój głos jest daleko, gdzieś na krańcach kosmosu.

Teraz, już, nie mogę, zawrócić.

Muszę ci to powiedzieć ――

Ciągle tak daleko, ale ciągle silne.
Twoje życzenia, moje uczucia.
Przemijają, kruszeją…

Nastawiam uszu na twój ucichły głos.

Twój głos, moja piosenka.
Zanim do ciebie dotrze, zanim ustanie.
To słowa miłości stworzone przeze mnie,
kłamliwego słabeusza.

Moje zaufanie, tylko do Alicji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz