13 lis 2016

Hatsune Miku - Pętla planetarna


Tytuł oryginalny: 惑星ループ
Tytuł romaji: Wakusei ruupu (loop)
Tytuł polski: Pętla planetarna
Tekst i muzyka: Nayutan Seijin
Wokal: Hatsune Miku
(w filmiku - Aho no Sakata)


W zakątku Drogi Mlecznej kręci się dookoła planeta.
Właśnie wróciło do mnie echo zapisu jej fal radiowych.
Który to już raz?

Zakochałem się w tobie w dalekim kosmosie.
Chociaż wiem, że moje uczucia do ciebie nie dotrą.

Aa, chcę cię zobaczyć. Moje uczucia robią pętle.
Chyba zaraz oszaleję. Nie mogę myśleć o niczym innym.
Aa, chcę cię zobaczyć w tej chwili. Dzień w dzień uczucia robią pętle.
Mimo że tu, na tej orbicie, cię nie ma.
Jest tam głównie sama miłość.
Jest tam głównie sama miłość.

Od ilu lat świetlnych podążam za twoim głosem po tych zanikających śladach?
Gdybym mógł po prostu o tym wszystkim zapomnieć, pewnie byłoby mi lżej.
Widzę cię, ale dotknąć nie mogę i nie mogę nic na to poradzić.
Jesteś tak blisko, a tak daleko. Zdaję sobie z tego sprawę.

Aa, ale dalej chcę cię zobaczyć. Moje uczucia ciągle robią pętle.
W moim sercu rozbrzmiewa twój głos. To jedyne, czego jestem pewien.
I to mi wystarczy.

Aa, my też już zawsze będziemy zataczać pętle jak planety.
Moje uczucia kreślą tor ruchu, po którym cię dogonię.
Aa, chcę cię zobaczyć w tej chwili. Moje życie też robi pętle.
Mimo że tu, na tej orbicie, cię nie ma.
Nie mogę myśleć o niczym poza tobą.

Jest tam głównie sama miłość.
(4x)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz