12 kwi 2017

Hatsune Miku - Tam jest następny labirynt



Tytuł oryginalny: そこにはまた迷宮
Tytuł romaji: Soko ni wa mata meikyuu
Tytuł polski: Tam jest następny labirynt
Tekst i muzyka: Kikuo
Wokal: Hatsune Miku


Labirynt, labirynt, labirynt… Zabłądziłam w labiryncie.
Z przodu ściana, z boku ściana, z tyłu ściana, u góry też ściana.
Podłoga się rozpada, idę dalej. Góra, dół, lewo, prawo, dniem i nocą.

Nagle otworzyła się dziura. Nie mam nawet siły krzyczeć.
Spadam bez końca linią prostą daleko, daleko ku ziemi.
Wspinam się, schodzę, schodzę, schodzę. Ciągle w dół.
Ten przedziwny poziom ziemi wygląda jak wtedy, kiedy żyłam.
Ale dalej będę szła przez ten labirynt, choć z udręką.
Martwy zaułek – smutek. Załamanie podłogi – zaskoczenie, przyduszenie.
Ale dalej będę szła przez ten labirynt, choć z udręką.
Coś stale blokuje mi drogę ścianami beznamiętnego betonu.

Z trudem brnę naprzód, ale kiedyś dotrę do celu.

Podłoga znów się rozpadła. Budzę się próbując złapać dech.
Miałam sen. Śniło mi się, jak brnę przez zakręty szarego labiryntu.
Wspinam się, schodzę, schodzę, schodzę. Ciągle w dół.
Toczę się i spadam ze świadomością tej przedziwnej rzeczywistości.
Tylko czekam na kolejną udrękę, jaką przyniesie mi labirynt.
W świecie z 3000 wejść i 49 wyjściami…
Tylko czekam na kolejną udrękę, jaką przyniesie mi labirynt.
Staczam się i ślizgam, non stop niesie mnie gdzieś indziej.

Taki mój smutny los, ale cel jest gdzieś tam.

Toczę się w dół po ziemi i trafiam do labiryntu,
wychodzę z labiryntu i znów jestem na ziemi.
Nie mogę nic zrobić. Jestem bezsilna.

W takich chwilach trzeba przeszukać labirynt.
Wolę chodzić na próżno niż stać w miejscu.

Chcę pobłądzić, przeszukać labirynt.
Zależy mi tylko na próżnym cierpieniu i cichym smutku.

Chcę pobłądzić, przeszukać labirynt.
Mam już dość katowania się schodzeniem w dół.


Celu… mojego celu… mojego celu…
Jeszcze tutaj nie ma, aa.
Jeszcze go tutaj nie ma.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz