29 kwi 2017

Hatsune Miku - Co? Aa, okej.


Tytuł oryginalny: え?あぁ、そう。
Tytuł romaji: E? Aa, sou.
Tytuł polski: Co? Aa, okej.
Tekst i muzyka: Papiyon (chouchouP)
Wokal: Hatsune Miku 
(GUMI i Kagamine Rin w remixie CosMo)

Lubisz oceniać każdego na podstawie tego, jak zachowuje się przy ludziach.
To kompletna strata czasu. Nie rozśmieszaj mnie, okej?

Ale myślę, że czasami trzeba się trochę zabawić.
Ja też chcę wyszaleć się do woli.

Zupełnie jak kłamstwo, które uderza znienacka,
żeby za chwilę zniknąć sprzed oczu.
To uczucie zakręciło mi w głowie,
ciągle mi go nie dość.

Wiesz, jak chcesz iść na całego,
to weź traktuj mnie poważnie.
Nie dam ci uciec.
Tak jak sądziłam, chyba tylko na tyle cię stać.

Nie powiem, lubię słodycz,
ale goryczka też nie jest zła.
Powiesz może jeszcze zaraz,
że egoistka ze mnie?

Jak chcesz, to mów,
że to głupie i niedorzeczne.
Wartości innych
nic mnie nie obchodzą.

Zupełnie jak fioletowy kwiat, który wypadł mi z ręki,
żeby zatańczyć na wietrze.
To uczucie zakręciło mi w głowie,
ciągle mi go nie dość.

No, pokaż mi, co z tego będzie!
Instynkt? Rozsądek? Które wygra?
Oczaruj mnie swoim niezrównanym (cenzura)!
Przecież wiem, jak bardzo mnie chcesz!

W końcu szczęścia i przyjemności
szukamy wyłącznie dla własnej satysfakcji.
A jakbym nie musiała tak myśleć?
Spraw, żebym o tym zapomniała!

Wiesz, pójdź wreszcie na całego!
No co ci nie pasuje?
Teraz serio nie dam ci uciec.
Więc wiesz, lepiej się przygotuj.

No, nieważne, co z tego będzie!
Patrz na mnie do samego końca.
Dajemy jeszcze raz, bo nie mogę przestać.
Ale wiesz, chyba już dłużej nie wytrzymam.

Ach, już nie mogę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz