17 kwi 2017

Kagamine Rin - Stopienie rdzenia reaktora jądrowego


Tytuł oryginalny: 炉心融解
Tytuł romaji: Roshin yuukai (Meltdown) 
Tekst polski: Stopienie rdzenia reaktora jądrowego
Tekst: kuma (Alfred)
Muzyka: iroha
Wokal: Kagamine Rin


Latarnie miejskie biją z daleka.
Znieczula mnie chłód eteru.
Jest druga w nocy, nie mogę spać.
Wszystko zmienia się w zawrotnym tempie.

Zabrakło mi benzyny w zapalniczce.
Ściany żołądka zdawały się płonąć.
Gdyby to wszystko było nieprawdą,
to byłoby mi znacznie lepiej.

Śniło mi się, że cię duszę.
Słonecznym wczesnym popołudniem
patrzyłam ze łzami w oczach,
jak twoje wąskie gardło podskakuje.

Chciałabym wskoczyć
do reaktora jądrowego.
Być otulona jego pięknym, błękitnym światłem.
Gdybym wskoczyła
do reaktora jądrowego,
wydaje mi się, że wszystko by mi wybaczono.

Po drugiej stronie balkonu
słychać odgłosy wchodzenia po schodach.
Zasnute częściowo chmurami niebo
wpada do pokoju przez okno.

Rozprasza się zmierzch.
Słońce czerwone jak wypłakane oczy.
Stopniowo, jakby się topiąc,
świat stopniowo umiera.

Śniło mi się, że cię duszę.
Zasłonami kołysał wiosenny wiatr.
Z twoich spierzchniętych, popękanych ust
niczym piana wylały się słowa.

Chciałabym wskoczyć
do reaktora jądrowego.
Być pozbawioną pamięci przez białe światło i zniknąć.
Gdybym wskoczyła
do reaktora jądrowego,
wydaje mi się, że mogłabym spać jak dawniej.

Wskazówka zegara i
głos prezentera w telewizji.
Są tam, ale przesycone śmiechem kogoś niewidzialnego,
który odbija się echem.

Allegro agitato
Dzwonienie w uszach nie ustaje.
Allegro agitato
Dzwonienie w uszach nie ustaje.

Śniło mi się, że wszyscy znikają.
Przestronność pokoju i wypełniająca go o północy cisza
uciskają mi serce
i nie mogę normalnie oddychać.

Gdy wskoczę
do reaktora jądrowego,
na pewno będę mogła umrzeć jak we śnie.
Poranek beze mnie
będzie o wiele piękniejszy niż teraz,
jakby wszystko było na miejscu.
Na pewno taki to będzie świat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz