6 gru 2012

MAYU - Błękit



Tytuł oryginalny: 青
Tytuł romaji: Ao
Tytuł polski: Błękit
Tekst i muzyka: 164
Wokal: MAYU
"Jeśli jest we mnie coś, co się nie podoba, zmienię to - więc proszę, powiedz mi o tym."


Mado no iro ga yoru no owari o tugete
Kolor okna oznajmia odejście nocy. 
Tumetai ondo o nomihositanda
Chcę wypić duszkiem poranny chłód.
Mata anbaranasuna boku no sikai o
Znów zmącisz moje wąskie pole widzenia
Nigosite kietette
i znikniesz. 

Sirazirasiku ukabu boku no toiki mo
Ja, której oddech na zimnie staje się biały.
Taizyu no naka no warau kimi mo
Ty, który czekasz na mnie.
Kurayami ga kakusita mati no hito mo
Ludzie w mieście ukryci przez ciemność.
Uturona me o site
Wszyscy mamy puste oczy.

Kireina kotoba o kono mêru ni narabete
Wyślę do ciebie wiadomość z pięknymi słowami.
Kono mama dôzo korogaseba ii
Proszę bardzo, rób z nimi co chcesz.

Suki ka dôka wakaranai to kimi ga iu no nara
Skoro mówisz, że nie wiesz, czy kocham cię czy nie,
Kono atama o hutatu watte nozoiteagemasyô
to otworzę moją głowę i pozwolę ci do niej zajrzeć.
Kimi ga sukina iro no haru wa mada kôtta mama
Ukochane przez ciebie kolory wiosy nadal są zamarzniętnie.
Suzikaina sono kotoba ni burasagatte'irunda
Zwisają one z twoich wymijających słów. 

Kawatta kimoti mo bakabakasii kotoba mo
Czemu po prostu nie powiesz mi w tej chwili
Imasuguni boku ni tukureba ii noni
głupimi słowami, że twoje uczucia się zmieniły?

Kireina kotoba o kono mêru ni narabete
Wyślę do ciebie wiadomość z pięknymi słowami.
Tozitainda tutaetya ikenai kotoba
Chcę zamknąć na klucz słowa, których nie powinnam wymawiać.

Kono me mo kono mimi mo tigeretesimaeba ii
A może teraz tak odetnę od świata swoje oczy i uszy
Kono mama hitori dake no sekai e
i udam się do świata, gdzie będę zupełnie sama.
Baibai
Papa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz