1 gru 2012

Hatsune Miku - Jak dobrze, że jesteś loliconem~



Tytuł oryginalny: ろりこんでよかった~
Tytuł romaji: Rorikon (lolicon) de yokatta~
Tytuł polski: Jak dobrze, że jesteś loliconem~
Tekst i muzyka: Takebo3
Wokal: Hatsune Miku



Moje piersi nie zajmują zbyt wiele miejsca, czy raczej wcale.
Czarne, lśniące oczy i wydętne usta sprawiają, że nie wyglądam na dorosłą.
Kiedy idę przez miasto obok dorosłych kobiet, nie wyglądam jak żadna z nich.
Już dawno przestałam starać się wyglądać jak popularna modelka.

Próbuję robić fajny makijaż i zakładać wysokie szpilki.
Jesteś ode mnie młodszy, ale bardziej dorosły, więc też chcę wyglądać dorośle!

(Ha~)

Ale ty zawsze mówisz: "Kocham cię taką, jaka jesteś."
A przecież tak bardzo się staram! Wezmą cię na przesłuchanie.
Wydmę trochę policzki i pokażę, jaka jestem urocza.
Jak dobrze, że jesteś loliconem, bo dzięki temu patrzysz tylko na mnie.

W środkach transportu publicznego każą mi kupować bilet ulgowy dla dzieci.
Kiedy idę do firmy, młodsi koledzy z pracy zmiękczają moje imię. 

Chcę być zdolną kobietą, która daje sobie radę w pracy,
ale młodsze ode mnie mówią, że jestem "urocza", a to mnie dobija!

(M~, już nie mo~gę~)

Ale ty zawsze mówisz: "Kocham cię, nie musisz się zmieniać."
A przecież tak bardzo się staram! Wezmą cię na policję.
Wydmę usta i pokażę, jaka jestem urocza.
Jak dobrze, że jesteś loliconem, bo dzięki temu patrzysz tylko na mnie.

"Co?! No sorry, że jestem drobniutka i płaska jak decha!"
"Taa, znajdź sobie jakąś bardziej seksowną dziewczynę!"
"E? Mówisz, że ci się to podoba...?"
"C-Co takiego?!"
"Chwila... Moment... Ej... Dz..."
"Dzi-dziękuję..."

Ale ty zawsze mówisz: "Kocham cię taką, jaka jesteś."
A przecież tak bardzo się staram! Wezmą cię na przesłuchanie.
Wydmę trochę policzki i pokażę, jaka jestem urocza.
Jak dobrze, że jesteś loliconem, bo dzięki temu patrzysz tylko na mnie.

(Mokyumoyku) 4x

(Grrr~!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz