23 sie 2013

GUMI - Pokonany chłopak


Tytuł oryginalny: 敗北の少年
Tytuł romaji: Haiboku no shounen
Tytuł polski: Pokonany chłopak
Tekst i muzyka: kemu
Wokal: GUMI


Uciekając uderzyłem w coś
i w mgnieniu oka znalazłem się tutaj.
Chciałem stać się podziwianym przez każdego bohaterem,
ale nie mogłem.

Mimo że wiedziałem, 
że nie osiągnę czegoś takiego...

Pokonany chłopak śpiewa o rzeczywistości.
Nie da się tak po prostu fruwać po niebie.
Jeśli takie noce mają jakiekolwiek znaczenie,
to będziemy czołgać się po ziemi.

W moich uszach echem odbija się szum.
Zwraca się do mnie cud:
"Spełnię twoje marzenie i natychmiast zmienię cię w bohatera, 
którym tak chciałeś być."

Możesz mi podawać wszystko jak na tacy,
ale mnie to wcale nie zadowoli.

Pokonany chłopak śpiewa o istnieniu.
Nie mogę stać się tak promienisty jak ty,
ale jeśli takie noce mają jakiekolwiek znaczenie,
to będziemy czołgać się po ziemi.
Nadal czołgamy się po ziemi.

Opanowując bicie swojego serca, wziąłem oddech.
"Nie skuszę się."

Pokonany

Pokonany chłopak śpiewa o normalności.
Niestety nie jestem jednym z tych, co wierzą w Boga.
Żegnaj,
opowieści, która mnie minęła.

Pokonany chłopak śpiewa o rzeczywistości.
Jesteśmy takimi, którzy będą się czołgać w błocie i klęczeć w nim.
Ponieważ takie noce też są mi bliskie,
będziemy czołgać się po ziemi.
Po prostu czołgać się po ziemi.

3 komentarze:

  1. Będziesz tłumaczyć Yuukei Yesterday? ;__;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty Piniaco zawsze mnie wyprzedzisz XD Też tłumaczę tą piosenkę, ale dam sobie z nią spokój skoro jest już przetłumaczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ASK & Faneru - Carnival będiesz tłumaczyć. *hihihi*

    OdpowiedzUsuń