4 sie 2013

Kagamine Rin i Len - Pieśń czerwonej i białej pajęczej lilii


Tytuł oryginalny: 紅白曼珠沙歌
Tytuł romaji: Kouhaku manjuushaka
Tytuł polski: Pieśń czerwonej i białej pajęczej lilii
Tekst i muzyka: Nem
Wokal: Kagamine Rin i Len 


Noo, noo, czerwień czy biel?
Prosim wybierać, które z nas bardziej się podoba.
Obydwoje? Według pańskiego życzenia.

Mi nie idzie ścierpieć
słów współczucia i politowania.
Weź ty wreszcie skończ z tą farsą.
Pokaż swe prawdziwe oblicze.

Bliźniacze księżyce na niebie i na wodzie
dziś noc są szczególnie piękne.

No to zaczynajmy.

Spraw, byśmy ponętnie kwitli;
my, pajęcza lilia czerwona i biała.
Zabiorę cię do nieba.
Nasze małe palce splotły się w tajemnicy.
Mną nadal miatają wahania,
mimo iż już postanowiłam, że nie będę nawet śnić...

Na swych karkach obydwoje wyryliśmy
znak wiekuistej przysięgi.
Nawet gdy nadejdzie "ten czas",
nasze więzi nie rozplączą się.

Bliźniacze księżyce na niebie i na wodzie
nawet imion swych rodziców nie znają.

Nie płacz.

Wciąż kwitnij dostojnie,
rubinowa pajęcza lilio.
Łzy do ciebie nie pasują, uśmiechnij się.
Proszę, u jego boku 
zaznaj szczęścia poza klatką.
Resztę zostaw mi.

Ostatniej nocy, tylko dzisiaj
jedynie we dwoje...

Obejmij mnie mocno.

Mocniej, mocniej.

Spraw, bym kwitła prześlicznie,
perłowa pajęcza lilio,
ażeby zapach twój nie zniknął.
Nawet jeżeli będziemy z dala od siebie,
serca nasze zawsze będą razem.
Ty jesteś mną, a ja tobą.
Na zawsze, zawsze będę cię kochać...

Tym sposobem mój kłopot znikł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz