12 gru 2014

GUMI - Klasowy diabeł


Tytuł oryginalny: 教室の悪魔
Tytuł romaji: Kyoushitsu no akuma
Tytuł polski: Klasowy diabeł
Tekst i muzyka: UtsuP
Wokal: GUMI


Pozbawione osobowości dzieci,
które dorastały oddychając nieskazitelnym powietrzem,
mają świadomość, mają uczucia.
Jednak są niedojrzałe.

Nawet w ich małym świecie istnieje hierarchia.
Dorośli jednak udają, że tego nie widzą.
Tylko wypychają im policzki
czystością dającą początek szaleństwu.

Wszystko się rozpada.
Wszystko niszczy biel straszniejsza niż płytki mrok...

Mimo że jestem cała w ranach,
i tak nikt nie raczy na mnie spojrzeć.
Jednak ich ukąszenia naturalnie zostały na mojej skórze.
A ja bawię się z nimi aż za bardzo.

Zabijają moją wolę.
Mój uśmiech jest tak niezgrabny, że jego widok zapadnie mi w pamięć na długo...

Przepraszam, przepraszam.
Godzinę tragedii wybija dzwon rozpaczy.

Trup śni płytkie sny.
Na dnie strachu rozkwitają kwiaty.

Tyś jest szczur. Winnaś zginąć.
Weselej ci teraz? Wpadłaś już w trans?

Proszę, zniszczcie mnie zdecydowanie,
bielą straszniejszą niż płytki mrok...

Ten nasz świat jest beznadziejny,
więc zamykam oczy, ale nadal idę naprzód...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz