16 gru 2014

Hatsune Miku - Wigilijny liścik


Tytuł oryginalny: 小さな聖夜の手紙
Tytuł romaji: Chiisana seiya no tegami
Tytuł polski: Wigilijny liścik
Tekst i muzyka: Yuudai
Wokal: Hatsune Miku


Wygląda na to, że w tegoroczną Gwiazdkę nie będzie śniegu.
Czułam się trochę samotna, więc napisałam list do Mikołaja.

Drogi Święty Mikołaju...

Ja bardzo lubię święta.
Uwielbiam budzić się rankiem w bielutkim świecie.
Wygląda wtedy jak królestwo niebieskie!

Od zimna drętwieją mi dłonie,
ale kiedy zakładam rękawiczki i szalik, które od Ciebie otrzymałam, Mikołaju,
od razu robi mi się cieplusieńko!
Daje mi to szczęście, tak jak uściski mamusi.

Jeśli tego roku nie spadnie śnieg,
to przecież nie będziesz mógł do nas przyjechać, prawda, Mikołaju?
Sanie nie będą miały po czym jechać i reniferkom też będzie ciężko, dlatego...

Mam do Ciebie prośbę, Święty Mikołaju. Spraw, żeby spadł śnieg!
Okryj nasze miasteczko puchowym kocykiem.
Nie chcę żadnych prezentów,
chcę tylko śnieżnej Wigilii...

Dziękuję, Mikołaju! Śnieg spadł.
Nasze miasteczko otrzymało białą suknię.
To najlepszy dla mnie podarunek:
białe święta.

Pada śnieg, pada śnieg, dzwonią dzwonki sań.
Tego roku znów mamy wspaniałe święta.
Dziękuję ci bardzo, kochany Mikołaju!
Liczę, że w przyszłym roku też spełnisz moje życzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz