27 gru 2014

VOCALOID 6x - Connecting


Tytuł oryginalny: Connecting
Tytuł polski: Łączymy się
Tekst i muzyka: halyosy
Wokal: Hatsune Miku, Kagamine Rin i Len, Megurine Luka, MEIKO i KAITO


Znajdź powód, żeby śpiewać.
Chcę cię zobaczyć.
W końcu to ty nauczyłeś mnie śpiewać.

Ktoś podnosi melodię,
którą upuścił ktoś inny,
a jeszcze ktoś inny niesie ją dalej.
Nie znamy ich imion ani nie wiemy, jak wyglądają.
Ale ten mały cud łączy ludzi
i sprawia komuś szczęście.
Do tej pory
patrzyliśmy na to zza ekranu z zazdrością.

Znajdź powód, żeby śpiewać.
Kiedy śpiewałem z tobą,
mogłem wpaść w trans i zapomnieć o upływie czasu.
Znajdź powód, żeby śpiewać.
To mój jeden jedyny
dar otrzymany od Pana Boga.

Łączymy się. Łączymy się z twoją piosenką.
Łączymy się. Łączymy się z twoim marzeniem.
Łączymy się. Łączymy się z twoim życiem.
Łączymy się z tobą.

Z czym walczyliśmy?
Co nas pokonało?
Co straciliśmy?
Nie znamy ich imion ani nie wiemy, jak wyglądają.
Ale te zniekształcone słowa
uprzykrzają komuś codzienność.
Do tej pory myślałem,
że przenigdy nie będzie dane nam się porozumieć.
Znajdź powód, żeby śpiewać.
Kiedy śpiewałem z tobą,
po raz pierwszy z życiu poczułem, że nie jestem sam.
Znajdź powód, żeby śpiewać.
Porozmawiajmy kiedyś razem.
Wtedy spojrzę cię prosto w oczy i powiem, "Miło cię poznać."

Łączymy się. Łączymy się z twoją piosenką.
Łączymy się. Łączymy się z twoim marzeniem.
Łączymy się. Łączymy się z twoim życiem.
Łączymy się z tobą.

Ach, w tej chwili wszystko jest dla mnie za trudne.
Na swoją bezbarwną codzienność ściągnij marzenia!
W tej chwili wszystko jest trochę zakręcone.
Wyrzuć z siebie wszystkie swoje emocje i wgraj je tu!
Dlaczego ludzie się spotykają?
Aby razem się śmiać, świętować i łączyć się,
a co potem?
Może nie wie tego nikt.

Słyszę czyjś krzyk.
Brzmi jak ja,
gdy nie wiedziałem, dokąd iść.
Nie znam twojego imienia ani nie wiem, jak wyglądasz,
ale twoja życzliwość uratowała mnie wiele razy.

Teraz moja kolej,
aby wyciągnąć rękę
i połączyć się z kimś
przez ekran.

Znajdź powód, żeby śpiewać.
Zaśpiewaj ze mną!
Wpadniesz w trans i zapomnisz o upływie czasu.
Znajdź powód, żeby śpiewać.
To na pewno mój
dar otrzymany od Pana Boga.

Znajdź powód, żeby śpiewać.
Chcę cię zobaczyć.
W końcu to ty nauczyłeś mnie śpiewać.
Znajdź powód, żeby śpiewać.
Zaśpiewajmy razem!
Nie mam nic, ale mogę ofiarować ci dar słów.

Łączymy się. Łączymy się z twoją piosenką.
Łączymy się. Łączymy się z twoim marzeniem.
Łączymy się. Łączymy się z twoim życiem.
Łączymy się z tobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz