15 maj 2016

Hatsune Miku - Dziękuję, Poczucie Pustki


Tytuł oryginalny: サンキュー虚無感
Tytuł romaji: Sankyuu kyomukan
Tytuł polski: Dziękuję, Poczucie Pustki
Tekst i muzyka: Han’yuu Maigo
Wokal: Hatsune Miku


Znalazłam się w nocy, jest druga nad ranem i nie mogę spać.
Chyba zmarnowałam trochę za dużo czasu.
Nie mam aż tylu rzeczy, które chciałabym ci powiedzieć,
ale cieszę się, że znów mogliśmy się spotkać.

Wiesz, podrosłam i znalazłam marzenia.
Były też dni, kiedy płakałam z frustracji.
Myślałam nawet o czymś tak głupim, jak sens życia.
Zakochałam się, ale potem otworzyłam oczy.
Wtedy w mgnieniu oka pojawiłeś się ty.
W dniu, kiedy mój przyjaciel zmienił się w proch,
i teraz też.

Dziękuję, Poczucie Pustki. (3x)
Proszę, uśmiechnij się.
Dziękuję, Poczucie Pustki. (3x)
Będziemy razem na zawsze.
Dziękuję, Poczucie Pustki. (3x)
Proszę, uśmiechnij się.
Dziękuję, Poczucie Pustki…
Zawsze i na zawsze.

Żegnaj. Żegnaj, poczucie deja vu.
Żegnaj. Żegnaj, poczucie nienawiści.
Poczucie dystansu między tobą a mną.
Poczucie kruchości życia, które dały mi moje zmysły.

Lekko, lekko, leciutko…
Chcę dryfować po morzu, jakim jesteś ty.
Lekko, lekko, leciutko…
Pozwól mi być przy tobie, chcę spać.

Zakryłam uszy i wyrzuciłam światło,
które mnie wychowało.
Mroźnymi oczami spojrzałam w pustkę tamtego letniego dnia.
Na nieistniejącej już ścieżce bez drogowskazów,
zawsze byłeś ty.
A mimo to, któregoś razu… Jaka ze mnie idiotka.

Dziękuję, Poczucie Pustki. (3x)
Proszę, uśmiechnij się.
Dziękuję, Poczucie Pustki. (3x)
Będziemy razem na zawsze.
Dziękuję, Poczucie Pustki. (3x)
Proszę, uśmiechnij się.
Dziękuję, Poczucie Pustki…
Zawsze i na zawsze.

Noc minęła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz