12 kwi 2013

GUMI - Ćwiczenia przed wyznaniem miłości



Tytuł oryginalny: 告白予行練習
Tytuł romaji: Kokuhaku yokou renshuu
Tytuł polski: Ćwiczenia przed wyznaniem miłości
Tekst i muzyka: ChorisP (shito)
Wokal: GUMI


"Przepraszam, że mówię to tak nagle, ale od dawna cię kochałam."
Moje serce bije jak szalone, ciekawe, czy je słyszysz?

To ćwiczenia przed wyznaniem miłości. "Myślałeś, że mówię poważnie?", pytam.
Wyglądałam uroczo? Zaskoczyłam cię? Nie patrz tak na mnie.

"To ja też będę na poważnie, co?!" Nie kłam tak!! Przestań!
A właśnie, może dziś wróćmy do domu dłuższą drogą?

Jutro na pewno wyznam mu swoje uczucia.
Wspieraj mnie, dobrze? Obiecaj, że będziesz!

Tylko jutro zgódź się na moje samolubne życzenie, co?
Egoizm mojego serca trochę dorósł.

Bądź ty poważna, skończ z tymi "ćwiczeniami".
Przejrzyj moje kłamliwe serce.

Nie jest to coś, czym zwykle się przejmuję, ale dziś gwiazdy dobrze wróżą.
Chociaż dziś pozwól mi stać się dziewczyną, dobrze?

To już ostatnia powtórka, a potem wypowiem te prawdziwe słowa!
Ty powiedziałeś, "Będę cię wspierał".

"Przepraszam, że kłamałam, naprawdę od dawna cię kochałam."
Mój głos drżał, ale tak bardzo chciałam wyrazić swoje uczucia.

"Nie każ mi się powtarzać."
Na co ty z uśmiechem: "To ja powinienem to mówić."

Moje serce bije jak szalone, ciekawe, czy je słyszysz?
Chciałabym, żebyś usłyszał jak mocno bije.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz