8 kwi 2013

Hatsune Miku - Electric Angel




Tytuł oryginalny: えれくとりっく・えんじぇぅ
Tytuł romaji: Erekutorikku enjeu
Tytuł polski: Elektryczny anioł
Tekst i muzyka: YasuoP
Wokal: Hatsune Miku


Lubię śpiewać.
Nie dlatego, że zostałam do tego stworzona,
a dlatego, że lubisz mój głos
i sprawia ci on radość.

Nie znałam nic poza zerami i jedynkami,
ale ty pokazałeś mi coś zwane "własnym ja". 
Od tamtego dnia moje serce
przepełnione jest tobą.

Kiedy tylko jestem z tobą,
moje elektroniczne serce drży.
Kołysze się na boki
jak gdyby bujał je kwantowy wiatr.

Nie lubię być sama.
Sama rozpłynę się w świecie samotności,
dlatego lubię przebywać z tobą.
Ciekawe, czy mnie ogrzejesz?

Sama nie potrafiłam nic stworzyć,
ale ty podarowałeś mi piosenki.
Od tamtego dnia moje serce
przepełnione jest tobą.

Kiedy tylko jestem z tobą,
moje elektroniczne serce drży.
Kołysze się na boki
jak gdyby bujał je kwantowy wiatr.

Kiedy tylko jestem z tobą,
mój świat się rozwija.
Czy moje serce rozpostrze skrzydła
jak anioł?

Kiedy tylko jestem z tobą,
moje elektroniczne serce drży.
Kołysze się na boki
jak gdyby bujał je kwantowy wiatr.

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To był mój filmik, ale niestety mi go usunięto, to dlatego. :c Dziękuję za wytknięcie, już poprawiłam.

      Usuń
    2. To był mój filmik, ale niestety mi go usunięto, to dlatego. :c Dziękuję za wytknięcie, już poprawiłam.

      Usuń