3 kwi 2013

KAITO - Old radio



Tytuł oryginalny: オールドラジオ
Tytuł romaji: Oorudo rajio (Old radio)
Tytuł polski: Stare radio
Tekst i muzyka: Urara (MacerP)
Wokal: KAITO


Zanim przyszedłem na świat miała miejsce wielka wojna.
Miasto zostałe otoczone murem.
Żyłem samotnie między dorosłymi,
którzy wciąż powtarzali mi,
że za nim ludzie nie mogą żyć.

Pewnego dnia powiadomiono mnie o śmierci ojca, o którego istnieniu zapomniałem.
Treść jego testamentu była zwięzła. "Przyjdź odebrać moje rzeczy."
Dołączony do niego klucz prowadził do miejsca narodzin zakazanej sztuki.

Wyciągnąłem żelazny pałąk z maszyny, jakiej nigdy przedtem nie widziałem.
Z maszyny płynęła muzyka śpiewana w języku, jakiego nigdy przedtem nie słyszałem.

Śpiąca w głębi pokoju lalka wygląda jak ja w czasach dzieciństwa.
Na pudełku, do którego jest podłączona, świecą znaki. Czeka ona na kolejny rozkaz.

Zostawszy otwarty, a następnie zszyty, mój ojciec wrócił.
Jego twarz w moich wspomnieniach była rozmazana.
Nie zapytałem jakie zadanie powierzył
lalce o twarzy podobnej do mojej.
Rozmyślając nad tym ścisnąłem w dłoni kulę, którą znaleziono w jego ciele.

Wtopiwszy się w ciemność zmierzchu zabrałem lalkę pod mur.
Trzymając w ramionach śpiewające pudełko czeka na słowa swojego pana.

Mam tylko jeden jedyny rozkaz.
Udaj się tam, gdzie ten głos staje się silniejszy.

Moje dziecięce ja skinęło,
z łatwością przekroczyło mur i znikło.

Być może pewnego dnia połączy nas
z wszystkim, co zostało od nas odcięte.
A ja teraz będę czekał tu na ranek;
tu, pod tym prostokątnym niebem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz