16 wrz 2013

Kagamine Rin i Len - Bajkowa dziewczyna i bajkowy chłopak


Tytuł oryginalny: メルヘン彼氏とメルヘン彼女
Tytuł romaji: Meruhen (märchen) kanojo to meruhen kareshi
Tytuł polski: Bajkowa dziewczyna i bajkowy chłopak
Tekst i muzyka: Nem
Wokal: Kagamine Rin i Len


Nas dwoje powiązała czerwona nić przeznaczenia.
W tej chwili mógłbym nawet uwierzyć, że będzie razem na wieczność.
Jednak w tych słowach doszukuję się oszustwa.
Jeśli jestem dla ciebie jedyna, udowodnij mi to.

"Usuń wszystkie numery znajomych przeciwnej płci."
"Odbieraj telefon w ciągu 10 sekund."

Kołysząc się we dwoje toniemy w falach
morza należącego tylko do nas.
Twoje ciało jest moim lekiem uspokajającym.
Daj mi go więcej.

"Kocham cię, wiesz?"
"Ja ciebie też."
Im częściej to mówimy, tym większy niepokój nas ogarnia,
lecz udajemy, że tego nie zauważamy.
Jesteśmy szczęśliwi.

Spojrzałam na twoją komórkę i zobaczyłam, że dzowniła do ciebie dziewczyna.
W kieszonce twojego notesu znalazłem purikurę z chłopakiem.

"Co to ma znaczyć?"
"To chyba ja powinnam o to pytać."
"Ty dz**ko!"
"Zerwijmy już lepiej."

Kołysząc się historia nas dwojga
się zniekształca.
Ale jesteśmy słabi, 
dlatego nie możemy z tym skończyć.

"Przepraszam, kocham cię."
Za każdym razem, gdy to powtarzamy, 
na moich rękach pojawia się coraz więcej ran.
Hej, chodź tu do mnie wreszcie.

Z kim teraz jesteś?
Ukrywasz coś przede mną?
Wiesz, tak naprawdę
nigdy cię nie kochałam.

Kołysząc się we dwoje topimy się w falach
morza należącego tylko do nas.
Zabiję cię, a potem
ja sama też umrę.

"Kocham cię, wiesz?"
"Ja ciebie też."
Smsy wysłane, byle by je wysłać.
Nasza dwulicowa miłość
dusi nas obydwoje.

Dlaczego musiało do tego dojść?
Kocham cię.
Miałam cię kochać i nic więcej, a mimo to...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz