19 lip 2014

Kagamine Rin - Kaprys o Kadwanalce


Tytuł oryginalny: カドワナルカ綺想
Tytuł romaji: Kadowanaruka (Kadwanalka) kisou
Tytuł polski: Kaprys o Kadwanalce*
*Kadwanalka to wymyślona przez autora idylliczna kraina, utopia.
*Kaprys w sensie formy muzycznej!
Tekst i muzyka: nyanyannya
Wokal: Kagamine Rin


Czy słyszysz mój głos?
Czy nadal nic się nie zmieniło od tamtego czasu?

Urodziłam się w mieścinie między górami,
nie znałam więc morskich fal.
Zanurzyłam złożone dłonie w błękitnym niebie. "Ale zimne to morze."

Tak bawiłam się na niby
i potem znów szłam dróżką po wzgórzu, a mój cień za mną――

Wciąż niezmiennie tutaj jestem.
Nadal trzymając blisko siebie zapomniane letnie dni nas dwojga...
Jesteś nieuważny, więc czy aby się nie przeziębisz?
Przelewam swoje serce w ryczące morze.
Kadwanalka

Na krańcu oceanu znajduje się Kadwanalka,
miejsce narodzin nieba.
Na marzycielsko nakreślonej mapie mórz
nie potrzebna była nam rzeczywistość.

Ciągle tylko raniąca się nawzajem rodzina
i sala szpitalna, z której uciekłam...

Bierzemy się za ręce jak gdybyśmy utonęli.

Czasem zachciewa mi się płakać.
Ten zmieniający się świat jest dla mnie zbyt prędki pod każdym względem.
Dawne wspomnienia znów wracają do mnie w postaci echa.


Czy zapełnisz dla mnie "pustkę" rozprzestrzeniającą się hen o tam, aż po trzciny?
Odczułam ją zauważywszy, że urosłam, ponieważ nieco mi do nich bliżej.
Zanurzyłeś złączone dłonie w swojej piersi i rzekłeś――

"Zobacz, jakie ciepłe. Tutaj jest niebo."

Spotkajmy się tam pewnego dnia.
W naszym domu, naszym miejscu narodzin, w Kadwanalce.

Czy słyszysz mój głos?
W takim razie, do zobaczenia.
Przyjdę, gdy nadejdzie lato――

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz