16 lip 2014

MEIKO i KAITO - on the rocks


Tytuł oryginalny: on the rocks
Tytuł polski: -----------*
*"On the rocks" to termin określający alkohol polany na kostki lodu.
Tekst i muzyka: OSTER Project
Wokal: MEIKO i KAITO


Mimochodem staję w bezruchu na ulicznym rogu patrząc w górę na wąski pas nieba.
Ta rutyna biurowej pracy już zaczyna mnie przytłaczać.

Przypadkiem zbłądziłem w czarującą tylną uliczkę,
gdzie spotkało mnie coś ekscytującego. Takie rzeczy czasami się zdarzają.

W tym miejscu, gdzie spotkały się dwa ciała pełne pożądania,
nasze gorące spojrzenia są niczym koktajl emocji.

Odurzeni tą słodką atmosferą dopuszczamy się tego, czego na co dzień nie możemy.
Wpajane nam nudne zasady też topią się razem z lodem w naszych drinkach.

Ciekawe, którą już z kolei twoją "miłością życia" jestem?
"Co za wyjątkowe spotkanie," mówisz? Równie wyjątkowo banalny tekst na podryw.

Chyba dziś znów zmanipuluje mnie ta dziwna moc,
która sprawia, że nie jestem w stanie słuchać zdrowego rozsądku.

Twoje westchnięcia wędrujące od twoich czerwonych policzków aż do piersi
zbijają mnie z tropu do tego stopnia, że wiem, iż już nie mogę się wycofać.

Dziś noc zrzucę swoje przyzwoite ja i stanę tu naga.
Świat, który widać przez szkło, stanie się śmielszy niż zazwyczaj.

on the rocks
Wykonując kuszące ruchy mówię, "Noc jeszcze młoda."
Po odrobinie delikatności lubię doświadczyć czegoś mocniejszego.

W tym pokoju, gdzie spotkały się dwa ciała pełne pożądania,
chcę zapomnieć o upływie czasu i złączyć się z tobą niczym dwa koktajle.

on the rocks
Zedrzyj moją ciasną sukienkę, żebym stała się naga.
Dziś od bycia samemu wolę być we dwoje. Zalej mnie od szyi w dół swoim żarem.

on the rocks
Poruszeni tą atmosferą, pozwalamy naszym zauroczonym sercom przyspieszać.

W takie ekscytujące, gorące noce nie pogardzę czymś mocniejszym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz