4 lip 2014

Hatsune Miku - Miłosny sąd


Tytuł oryginalny: 恋愛裁判
Tytuł romaji: Ren'ai saiban
Tytuł polski: Miłosny sąd
Tekst i muzyka: 40mP
Wokal: Hatsune Miku


Och! Nie! Nie! Nie!
Co mnie opętało?!
Tak, jesteś dla mnie wszystkim!
Hej, proszę, weź pod uwagę moje położenie!
Bez ciebie nie będę w stanie żyć.

Och! Jezu!
Nie patrz tak na mnie!
Już nigdy więcej! Zmienię się na lepsze.
Dlatego tylko ten jeden raz miej litość
i daj mi wyrok w zawieszeniu.

Nawet moja zbrodnia doskonała, na którą mam alibi,
nie przekona ciebie.
Moje niby sprawdzone sztuczki nic nie dadzą. Nie! Nie! Nie!

Naprawdę stanąłem przed miłosnym sądem.
O ile zbrodni masz zamiar mnie oskarżyć?
Mimo moich łez, wydałaś wyrok ostateczny.
Jestem "winny".

Och! Nie! Nie! Nie!
To najgorsza możliwa sytuacja!
Tak, skoro masz mi dać kosza,
to przynajmniej zepchnij mnie w ciemność
własnymi rękami.

Och! Jezu!
Dowody są niezbite!
Nie uda mi się z tego wytłumaczyć.
Ale wiesz, możesz mnie zamknąć w swoim więzieniu
nawet na zawsze.

Przez ten mój charakter i jeden popełniony błąd
nie wrócisz już.
Nie mam już prawa do bronienia się.

Zbrodnia doskonała? Niby pod jakim względem?
Ty i ja smucimy się jednakowo.
Ten, który kochał i ta, która była kochana.
Naszym przeznaczeniem jest osądzanie się nawzajem.

Werdykt: winny.
O ile zbrodni masz zamiar mnie oskarżyć?
Dla ciebie jestem gotowy odbyć wyrok dożywotni.
Będę cię chronił do końca swoich dni.

Podczas miłosnego sądu
pokazałaś mi, jaka jest prawda.
Po kilku udawanych łzach
skrycie uśmiechnęłaś się jak diabełek.
A-cha! Ty też jesteś "winna"!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz