20 mar 2015

Kagamine Rin - Izolatka


Tytuł oryginalny: 隔離病棟
Tytuł romaji: Kakuri byoutou
Tytuł polski: Izolatka
Tekst i muzyka: ZankyouP
Wokal: Kagamine Rin


Wyselekcjonowani. Sentymentalnie.
Nawet jeśli zbłądzisz śpiewając na ich chwałę,
nie zmienisz faktu, że woda w wazonie już zmętniała.
Hej, a ty, ty to kiedy umrzesz?

To naprawdę przykre.
To doprawdy niefortunne.
Jednak próbowałam śpiewać nicość.

Znieczulenie już podziałało, więc ja idę.
Nie widząc żadnych ułud.
Upadłam. Na oddziale. O wpół do piątej rano.
Kiedy otworzysz oczy, zobaczysz.

Gdy liczę je wszystkie i zamykam oczy,
nie mogę doprowadzić niczego do końca, tej historii też.
Nie dorównuję ci. To, czego mi brakuje,
zakryłam grubą warstwą czerwonego.

Gładzę to palcem. Do niczego.
Wbij mi go, w samo serce.
Odizolowana od wszystkiego w swoich wspomnieniach
już nic nie widzę, nic nie rozumiem.

Tak, skończmy z tym już.
Utopię się. Choć nie tak miało być.

Najpierw zabiję ciebie, a potem i siebie.
Czemu nic nie mówisz?
Przecież niedługo nie będę mogła widzieć twojej twarzy,
ani spać, i tak już ciągle.

Nie mogę sprawić, żeby twój głos ustał.
Na pewno nie ma on końca.
Upadłam. Na oddziale. O wpół do piątej rano.
Kiedy otworzysz oczy, zobaczysz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz