12 paź 2014

Kagamine Rin - Giga kreskówkowa czarownica


Tytuł oryginalny: giga戯画witch
Tytuł romaji: giga giga witch
Tytuł polski: Giga kreskówkowa czarownica
Tekst i muzyka: Kurosawa Madoka
Wokal: Kagamine Rin (Append Warm)


Dobry wieczór, świetle księżyca! Jakie piękne mamy dziś gwiazdy!
Pobawmy się trochę razem moją magią.
Jedno machnięcie laską i już! mam dla ciebie prezent w postaci czerwonego jabłuszka.
Spróbuj go, bo jest zabójczo dobre...

Ludzie i stworzenia nawiedzone przez ciemność i choroby gubią się we współczesnym społeczeństwie.
My narodziliśmy się z bazgrołków, to one dały nam iskierkę życia.

Moją specjalnością jest zmienianie nocy w świat podziemi, a najpotężniejszym czarem czar eliminacji.
Nie potrzebne mi chłodne dzieci ani ciepławi dorośli. Pozbądźmy się ich!

Zegar wybija twój czas. Pospiesz się, Kopciuszku.
Gdzie tiara, którą ukradłaś? Możesz udawać niewinną,
ale masz pecha, bo już ją znalazłam!

Dobry wieczór, panienko! Jaki piękny mamy dziś księżyc!
Pobawmy się trochę razem moją magią.
Jedno machnięcie laską i już! wyczaruję dla ciebie szklane pantofelki.
Pękną i ich odłamki wbiją się w twoje ciało.
Niegrzeczne dzieci posprzątałam swoją miotłą.
Nie uznaję tego za coś złego.

Ręce, które lubią psoty - odciąć, z pieniędzy - obedrzeć do naga.
Skoro sprzedajesz swoje ciało, to sprzedaj i organy, może wtedy będziesz jeszcze szczęśliwszy?

Kłamliwą buźkę - zaszyć igłą, podglądające oczka - wydłubać.
Jeśli nie chcesz mieć dużego kuku, to musisz być grzeczny!

Błądzące owieczki i ich bezowocne łzy
dla zbrodniarza są zbyt słodkie. To jak kraina słodyczy.
Dodam troszeczkę gorzkiego!

Dobry wieczór, paniczu! Mamy dziś bardzo silny wiatr!
Więc pobawmy się trochę razem moją magią.
Jedno machnięcie laską i już! wyczaruję dla ciebie dyniową latarenkę.
Spłoń w jej piekielnych płomieniach!
Ten świat to niedorzeczna twierdza pokryta cierniami.
Tu miłość i trucizna to jedno i to samo.

Dobry wieczór, panie z zadowolonym uśmiechem!
Pobawmy się trochę razem moją magią.
Jedno machnięcie laską i już! mam dla ciebie prezent w postaci czerwonego wina.
Ojoj! To nie wino! Czerwona też jest...

Dobry wieczór, gwiezdna nocko! Jaki piękny mamy dziś księżyc!
Pobawmy się trochę razem moją magią.
Jedno machnięcie laską i już! wyczaruję dla ciebie pyszną słodycz.
Z ciebie grzeczny chłopiec, dlatego cię nie zabiję.
Niegrzeczne dzieci posprzątałam swoją miotłą.
Nie uznaję tego za coś złego.
Uczynię z tego świata świat idealny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz