24 paź 2014

Kagamine Rin i Len - SadisticPumpkin


Tytuł oryginalny: SadisticPumpkin
Tytuł polski: SadystycznaDynia
Tekst i muzyka: Waka (Ichigo miruku o bukkaketara korosu.)
Wokal: Kagamine Rin i Len


Proszę, poczęstuj się! Rób ze mną co chcesz.
Dziś noc jestem twoją śliczną dynią.

Hę?

Śmiej się, śmiej się za siebie i za mnie.
Poczuj się dobrze, wypełnij wreszcie swoje puste serce.
Baw się, niszcz aż niemal zwariujesz.
Bo nie przeszkadza mi bycie twoją zabawką.

Dziewczynka, która odrzuciła swoje serce, mówi:
"I tak już nic nie czuję, więc nie przeszkadza mi to."
"Zaczekaj," mówi dżentelmen.
"Bla bla bla... Panienko, cukierek czy psikus?"

Z wydrążonej dyni wylewa się słodki nektar.
"Rozewrę twoje sekretne wrota i będziesz słodko spać."

Tę małą dziewczynkę pochłonęły
rozkosz i pożądanie, co za koszmarny scenariusz.
Kiedy zupa z dyni już prawie zastygła,
dziewczynka była bliska rozpadu.

Widzę, jak spadasz coraz głębiej w otchłań,
ale ja cię nie porzucę.
Kiedy zdejmę z ciebie ten dziwny, cukierkowy czar,
piękny motyl zmieni się w czarnego kota.

Pytam cię: "Czy jesteś szczęśliwa?"
Ty odpowiadasz: "Nie wiem."

Twojego serca, które gdzieś zgubiłaś,
możemy poszukać we dwoje.
Dlatego chcę, żebyś z tym skończyła.
Bo chcę zobaczyć z tobą jutro.

Nie mogli znaleźć zgubionego serca dziewczynki.
W jej oczach nie było widać nadziei na jutro.
W takim razie musimy po prostu wykorzystać moje serce.
Dla ciebie sam rzucę się w otchłań.

Nadeszła noc Halloween.
Zimna, deszczowa, bezgwiezdna noc.
Po policzkach dziewczynki spływają łzy,
gdyż odzyskała serce.

Pojawił się dyniowy chłopiec. Światła zgasły.
Naprawdę wygląda jak Jack-o'-lantern.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz