11 wrz 2015

4 Vocaloidy - Girls' Talk


Tytuł oryginalny: ガールズトーク

Tytuł romaji: Gaaruzu tooku (Girls’ talk)

Tytuł polski: Dziewczyńskie pogaduszki

Tekst i muzyka: Rerulili
Wokal: Hatsune Miku, Kagamine Rin, GUMI i Megurine Luka


Przy wczorajszej dramie łezka mi się zakręciła! ;;
Byłam w sklepie i czytałam na stojąco.
Niemożliwe! To modelka zawsze ma w torbie
wodę marki Contrex! Za 180 jenów!
W swoim bento zamieniam jajko z kiełbaską.
Weekend to na razie odległa kraina marzeń.
Po szkole robimy razem dziwne miny do zdjęć.
Omg, zobacz na to! (lol) Wyślij mi to potem na LINE!

Ej, w sumie to już niedługo mamy sprawdzian.
Serio?!
Hista jest okropna, c’nie?
Jest Papua i Nowa Gwinea, ale co to ta “Papua”?
Brzmi jak jakaś papka!
No nie?!
Ej, ej, słyszałyście?
Ta jedna z klasy B wróciła właśnie zza granicy!
Tak w ogóle to gdzie w Ameryce leży Europa?

Hej, wiedzieliście?
Ważne jest, żeby tą nudną codzienność doprawić sobie miłością!
Wybaczcie, jak czasami trochę was wkurzamy!
No ale w końcu jesteśmy dziewczynami!

Wychowawca nam nie popuszcza.
Ale kanji to czytam całkiem nieźle!
Ale tego równania to fon mi nie rozwiąże.
Ej, wszyscy, zbiórka pod ósemką!

Twój chłopak za bardzo cię kontroluje.
Ale jakie z niego ciacho, co?
No, ba!
Ale wzbudza we mnie takie instynkty macierzyńskie...
Zjadłaś mi jagariko??
Gdzie idziemy w przyszłym miesiącu?
Na yakiniku! Nom nom! Onsen! Ale nie mam ka~sy...
O kurde! Zapomniałam, że dziś mam pracę!

Hej, patrzyłaś?
Patrzę dookoła, czy nie ma go gdzieś w pobliżu. W końcu w takim jesteśmy wieku!
Ej, wiem, że trochę cię to wkurza, ale nie możemy się z tego pośmiać?
Takie głupie rzeczy sprawiają nam szczęście.

Hej, wiedzieliście?
Ta beznadziejna codzienność bucha miłością!
Sorry jak czasami trochę was wkurzamy!
No ale to w końcu czyni nas dziewczynami!

Dziewczęcego uroku na pewno nam nie brakuje.
Prędzej może odwagi, żeby zrobić pierwszy krok.
Zajadamy się wszystkim, co błyszczy, czy to prawda czy nie!
I tak, te hałaśliwe dni trwają dalej.

No to paa!
Na raziee!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz